SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Maryla Rodowicz przez dwa lata w reklamach i na opakowaniach Gellwe. Ma podkreślić polskość marki

Wizerunek Maryli Rodowicz pojawi się zarówno w reklamach, jak i na opakowaniach produktów Gellwe (FoodCare). Artystka będzie ambasadorką marki przez dwa lata, na przyszły rok zaplanowano kampanię reklamową z jej udziałem.

W ramach współpracy, o której informowaliśmy kilka dni temu, wizerunek piosenkarki znalazł się na opakowaniach produktów Gellwe, których szata graficzna została unowocześniona. - Nowa szata nawiązuje do muzycznej twórczości Maryli Rodowicz. Oprócz wizerunku piosenkarki charakterystycznym elementem opakowań są umieszczone na pięciolinii nuty - opisuje Paulina Włodarska-Grodzińska, dyrektor marketingu FoodCare.

Produkty Gellwe z wizerunkiem artystki dostępne będą nie tylko w Polsce, ale też za granicą, w kilkudziesięciu krajach świata, do których są eksportowane.

Kampania reklamowa z udziałem piosenkarki, której start zaplanowano na początek przyszłego roku, ma obejmować telewizję, internet oraz punkty sprzedaży (materiały POS). Dodatkowo w ramach współpracy z Marylą Rodowicz producent Gellwe przygotuje serwis kulinarny z przepisami.

FoodCare nie ujawnia nazw agencji, z którymi współpracuje przy kampanii z udziałem Rodowicz.

Dołącz do dyskusji: Maryla Rodowicz przez dwa lata w reklamach i na opakowaniach Gellwe. Ma podkreślić polskość marki

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
rff
bardzo kiepski pomysł
odpowiedź
User
hyy
Nazwa bardzo polska...
odpowiedź
User
misio
Ktoś tu trafił jak kulą w płot! Rodowicz była twarzą lodów Koral, poza tym trudno ją skojarzyć z ciastem, galaretką czy kisielem. A czy kojarzy się dziś z Polską, na pewno z PRL-em, tego nie można jej odmówić.
odpowiedź