Martyna Głowińska-Gryglewska odpowiada za marketing marek Modivo
Martyna Głowińska-Gryglewska objęła funkcję szefowej marketingu marek własnych platformy Modivo, należącej do Grupy CCC.
Głowińska-Gryglewska jest odpowiedzialna za koordynację działań marketingowych dla marek fashion Simple, Rage Age, Americanos, Gino Rossi, Togoshi oraz Sprandi.
Dotychczas pracowała jako szefowa marketingu i komunikacji Grupy Domodi (należącej do Wirtualnej Polski). Zajmowała się zarządzaniem wizerunkiem marek z portfolio Grupy, komunikacją B2B, B2C, raportowaniem do zarządu i koordynacją prac kilkuosobowego zespołu. Zainicjowała i realizowała pierwszą w historii marki akcji CSR "Start w Dobrym Stylu", kordynowała też prace nad eventem modowym online Domodi x WP Fashion Show.
Jest absolwentką Uniwersytetu Wrocławskiego oraz studiów podyplomowych na SWPS.
Zobacz: Reaktywowana przez CCC marka Simple wkrótce w sprzedaży
Spółka Modivo do stycznia br. działała pod nazwą eobuwie.pl. Należą do niej przede wszystkim platforma e-commerce i sklepy stacjonarne (na koniec kwietnia br. było ich 30) pod szyldem eobuwie.
Dołącz do dyskusji: Martyna Głowińska-Gryglewska odpowiada za marketing marek Modivo