SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Martyna Głowińska-Gryglewska odpowiada za marketing marek Modivo

Martyna Głowińska-Gryglewska objęła funkcję szefowej marketingu marek własnych platformy Modivo, należącej do Grupy CCC.

Martyna Głowińska-GryglewskaMartyna Głowińska-Gryglewska

Głowińska-Gryglewska jest odpowiedzialna za koordynację działań marketingowych dla marek fashion Simple, Rage Age, Americanos, Gino Rossi, Togoshi oraz Sprandi.

Dotychczas pracowała jako szefowa marketingu i komunikacji Grupy Domodi (należącej do Wirtualnej Polski). Zajmowała się zarządzaniem wizerunkiem marek z portfolio Grupy, komunikacją B2B, B2C, raportowaniem do zarządu i koordynacją prac kilkuosobowego zespołu. Zainicjowała i realizowała pierwszą w historii marki akcji CSR  "Start w Dobrym Stylu", kordynowała też prace nad  eventem modowym online Domodi x WP Fashion Show.

Jest absolwentką Uniwersytetu Wrocławskiego oraz studiów podyplomowych na SWPS.

Zobacz: Reaktywowana przez CCC marka Simple wkrótce w sprzedaży

Spółka Modivo do stycznia br. działała pod nazwą eobuwie.pl. Należą do niej przede wszystkim platforma e-commerce i sklepy stacjonarne (na koniec kwietnia br. było ich 30) pod szyldem eobuwie.

W kwartale finansowym od lutego do marca br. marka eobuwie zanotowała wzrost sprzedaży rok do roku o 13 proc. do 747 mln zł, a marka Modivo - o 67 proc. do 162 mln zł. Firma Modivo osiągnęła marżę brutto na poziomie 43,5 proc. (0,4 pkt proc. więcej niż przed rokiem), 59 mln zł zysku EBITDA i 6,4 proc. marży EBITDA.

Dołącz do dyskusji: Martyna Głowińska-Gryglewska odpowiada za marketing marek Modivo

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl