Marcin Kołczyński i Zofia Smełka-Leszczyńska w firmie Stratosfera
Agencja Stratosfera powiększa zespół w Polsce i na rynkach zagranicznych. Marcin Kołczyński i Zofia Smełka-Leszczyńska wzmocnią kompetencje strategiczne spółki na polskim rynku. Do spółki dołączyli Jane Beaton, Irina Poznysheva oraz Jing Li, którzy kolejno zajmą się rozwojem biznesu w Wielkiej Brytanii, Rosji i Chinach.
Za rozwój biznesu Stratosfery na rynku brytyjskim odpowiada Jane Beaton – business director UK / strategy consultant. Pracuje w Londynie, specjalizuje się w jakościowych badaniach konsumenckich oraz strategiach marki. Ponad 20 lat doświadczenia pozyskała pracując w Added Value. Jest psycholożką, w wolnym czasie zajmuje się miksologią.
Irina Poznysheva dołączyła do Stratosfery jako business director Russia/strategy consultant. Poznysheva pracuje w Moskwie, specjalizuje się w badaniach jakościowych i analizach kulturowych. Jest doktorem ekonomii, a dodatkowo ukończyła studia z zakresu marketingu oraz psychologii. Irina ma ponad 15 lat doświadczenia w strategii marki, pracowała w Y&R oraz Added Value.
Jing Li obejmuje stanowisko business director China / strategy consultant w biurze w Szanghaju. Specjalizuje się w strategii marki i komunikacji. Jing ma 15 lat doświadczenia w strategii w największych agencjach reklamowych - TBWA, Ogilvy, BBDO, Publicis, Saatchi&Saatchi i Lowe.
Wzmocnienia w polskim oddziale Stratosfery
Do warszawskiego zespołu Stratosfery dołączył Marcin Kołczyński jako business strategy consultant. Jego główne obszary specjalizacji to opracowywanie cyfrowych modeli biznesowych, identyfikacja nowych atrakcyjnych rynków, produktów i usług, analiza potrzeb klientów oraz opracowywanie misji i wizji firmy. Ma ponad 25 lat doświadczenia w opracowywaniu strategii biznesowych i analizie rynków. Pracował w rolach strategicznych dla dużych operatorów telekomunikacyjnych i jako doradca biznesowy.
Zofia Smełka – Leszczyńska objęła w Stratosferze funkcję strategy consultanta. Przez ostatnie dwa lata była związana z K2. Od 2007 roku zajmuje się tworzeniem zintegrowanej komunikacji marketingowej. Pracowała w agencjach Team One, G7, McCann, Havas. Jest psycholożką, kulturoznawczynią, doktorantką w Instytucie Kultury Polskiej UW i absolwentką studiów podyplomowych z zakresu Service Design.
Dołącz do dyskusji: Marcin Kołczyński i Zofia Smełka-Leszczyńska w firmie Stratosfera