'Mamo, to ja' najlepiej sprzedającym się miesięcznikiem dla rodziców
Najchętniej kupowanym miesięcznikiem dla rodziców w lipcu 2009 roku był magazyn "Mamo, to ja" (Edipresse Polska). Największy spadek sprzedaży zanotowało natomiast pismo "Twój Maluszek" (również Edipresse Polska).
Sprzedaż ogółem miesięcznika "Mamo, to ja" w lipcu 2009 r. wyniosła 66 583 egz. i była o 15 proc. niższa niż w analogicznym miesiącu 2008 roku - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Na drugim miejscu znalazł się magazyn "Dziecko" (Agora), który w lipcu sprzedał się w ilości 65 684 egz. (spadek o 19 proc.), a na pozycji trzeciej uplasował się miesięcznik "Mam Dziecko" (Wydawnictwo Bauer) ze sprzedażą ogółem na poziomie 58 120 egz. (spadek o 32 proc.).
lipiec |
||
|
2009 |
2008 |
ZKDP |
Sprzedaż ogółem |
|
Mamo, to ja | 66 583 | 78 950 |
Dziecko | 65 984 | 92 608 |
Mam Dziecko | 58 120 | 86 389 |
Twoje dziecko | 42 711 | 68 344 |
M jak mama | 42 428 | 50 715 |
Rodzice | 41 479 | 57 325 |
Twój maluszek | 13 155 | 23 598 |
Porównując dane z lipca br. do danych z poprzedniego miesiąca,
widać, że największy spadek sprzedaży ogółem odnotował miesięcznik
"Mam Dziecko".
2009 |
||
|
lipiec |
czerwiec |
ZKDP |
Sprzedaż ogółem |
|
Mamo, to ja | 66 583 | 74 609 |
Dziecko | 65 984 | 75 170 |
Mam Dziecko | 58 120 | 67 744 |
Twoje dziecko | 42 711 | 43 770 |
M jak mama | 42 428 | 42 825 |
Rodzice | 41 479 | 48 364 |
Twój maluszek | 13 155 | 8 324 |
Dołącz do dyskusji: 'Mamo, to ja' najlepiej sprzedającym się miesięcznikiem dla rodziców