'Mamo, to ja' najlepiej sprzedającym się miesięcznikiem dlarodziców
Najchętniej kupowanym miesięcznikiem dla rodziców w lipcu 2009 rokubył magazyn "Mamo, to ja" (Edipresse Polska). Największy spadeksprzedaży zanotowało natomiast pismo "Twój Maluszek" (równieżEdipresse Polska).
Sprzedaż ogółem miesięcznika "Mamo, to ja" wlipcu 2009 r. wyniosła 66 583 egz. i była o 15 proc. niższa niż wanalogicznym miesiącu 2008 roku - wynika z danych Związku KontroliDystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Na drugim miejscu znalazł się magazyn "Dziecko"(Agora), który w lipcu sprzedał się w ilości 65 684 egz. (spadek o19 proc.), a na pozycji trzeciej uplasował się miesięcznik"Mam Dziecko" (Wydawnictwo Bauer) ze sprzedażąogółem na poziomie 58 120 egz. (spadek o 32 proc.).
lipiec | ||
2009 | 2008 | |
ZKDP | Sprzedaż ogółem | |
Mamo, to ja | 66 583 | 78 950 |
Dziecko | 65 984 | 92 608 |
Mam Dziecko | 58 120 | 86 389 |
Twoje dziecko | 42 711 | 68 344 |
M jak mama | 42 428 | 50 715 |
Rodzice | 41 479 | 57 325 |
Twój maluszek | 13 155 | 23 598 |
Porównując dane z lipca br. do danych z poprzedniego miesiąca,widać, że największy spadek sprzedaży ogółem odnotował miesięcznik"Mam Dziecko".
2009 | ||
lipiec | czerwiec | |
ZKDP | Sprzedaż ogółem | |
Mamo, to ja | 66 583 | 74 609 |
Dziecko | 65 984 | 75 170 |
Mam Dziecko | 58 120 | 67 744 |
Twoje dziecko | 42 711 | 43 770 |
M jak mama | 42 428 | 42 825 |
Rodzice | 41 479 | 48 364 |
Twój maluszek | 13 155 | 8 324 |
Wyniki sprzedaży prasy
Dołącz do dyskusji: 'Mamo, to ja' najlepiej sprzedającym się miesięcznikiem dlarodziców