SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

'Mamo, to ja' najlepiej sprzedającym się miesięcznikiem dla rodziców

Najchętniej kupowanym miesięcznikiem dla rodziców w lipcu 2009 roku był magazyn "Mamo, to ja" (Edipresse Polska). Największy spadek sprzedaży zanotowało natomiast pismo "Twój Maluszek" (również Edipresse Polska).

Sprzedaż ogółem miesięcznika "Mamo, to ja" w lipcu 2009 r. wyniosła 66 583 egz. i była o 15 proc. niższa niż w analogicznym miesiącu 2008 roku - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Na drugim miejscu znalazł się magazyn "Dziecko" (Agora), który w lipcu sprzedał się w ilości 65 684 egz. (spadek o 19 proc.), a na pozycji trzeciej uplasował się miesięcznik "Mam Dziecko" (Wydawnictwo Bauer) ze sprzedażą ogółem na poziomie 58 120 egz. (spadek o 32 proc.).

lipiec


2009

2008

ZKDP

Sprzedaż ogółem

Mamo, to ja 66 583 78 950
Dziecko 65 984 92 608
Mam Dziecko 58 120 86 389
Twoje dziecko 42 711 68 344
M jak mama 42 428 50 715
Rodzice 41 479 57 325
Twój maluszek 13 155 23 598


Porównując dane z lipca br. do danych z poprzedniego miesiąca, widać, że największy spadek sprzedaży ogółem odnotował miesięcznik "Mam Dziecko".

2009


lipiec

czerwiec

ZKDP

Sprzedaż ogółem

Mamo, to ja 66 583 74 609
Dziecko 65 984 75 170
Mam Dziecko 58 120 67 744
Twoje dziecko 42 711 43 770
M jak mama 42 428 42 825
Rodzice 41 479 48 364
Twój maluszek 13 155 8 324

Dołącz do dyskusji: 'Mamo, to ja' najlepiej sprzedającym się miesięcznikiem dla rodziców

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl