SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

'Mamo, to ja' liderem, mimo mniejszej sprzedaży

Najchętniej kupowanym miesięcznikiem dla rodziców w listopadzie 2008 roku był magazyn "Mamo, to ja" (Edipresse Polska SA). Największy wzrost sprzedaży zanotowało natomiast pismo "Rodzice" (G+J Polska).

Sprzedaż ogółem "Mamo, to ja" w listopadzie 2008 r. wyniosła 107 313 egz. i była o 15 proc. niższa niż w analogicznym miesiącu ubiegłego roku - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Na drugim miejscu znalazł się magazyn "Mam dziecko" (Wydawnictwo Bauer), który w listopadzie sprzedał się w ilości 86 419 egz. (wzrost o 1 proc.), a na pozycji trzeciej uplasował się "Dziecko" (Agora SA) ze sprzedażą ogółem na poziomie 83 660 egz. (spadek o 21 proc.).

listopad


2008

2007

ZKDP Sprzedaż ogółem
Mamo, to ja 107 313 126 862
Mam Dziecko 86 419 85 698
Dziecko 84 611 107 220
Twoje dziecko 69 820 68 663
Rodzice 47 351 42 172
M jak mama 42 263 45 337
Twój maluszek 17 723 22 860

Porównując dane z listopada ur. do danych z poprzedniego miesiąca, widać, że największy wzrost sprzedaży ogółem odnotował miesięcznik "Mam dziecko".

2008


listopad

październik

ZKDP Sprzedaż ogółem
Mamo, to ja 107 313 102 081
Mam Dziecko 86 419 76 380
Dziecko 84 611 83 660
Twoje dziecko 69 820 94 879
Rodzice 47 351 63 359
M jak mama 42 263 45 057
Twój maluszek 17 723 20 044

Dołącz do dyskusji: 'Mamo, to ja' liderem, mimo mniejszej sprzedaży

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl