'Mamo, to ja' liderem, mimo mniejszej sprzedaży
Najchętniej kupowanym miesięcznikiem dla rodziców w listopadzie 2008 roku był magazyn "Mamo, to ja" (Edipresse Polska SA). Największy wzrost sprzedaży zanotowało natomiast pismo "Rodzice" (G+J Polska).
Sprzedaż ogółem "Mamo, to ja" w listopadzie 2008 r. wyniosła 107 313 egz. i była o 15 proc. niższa niż w analogicznym miesiącu ubiegłego roku - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Na drugim miejscu znalazł się magazyn "Mam dziecko" (Wydawnictwo
Bauer), który w listopadzie sprzedał się w ilości 86 419 egz.
(wzrost o 1 proc.), a na pozycji trzeciej uplasował się "Dziecko"
(Agora SA) ze sprzedażą ogółem na poziomie 83 660 egz. (spadek o 21
proc.).
listopad |
||
|
2008 |
2007 |
ZKDP | Sprzedaż ogółem | |
Mamo, to ja | 107 313 | 126 862 |
Mam Dziecko | 86 419 | 85 698 |
Dziecko | 84 611 | 107 220 |
Twoje dziecko | 69 820 | 68 663 |
Rodzice | 47 351 | 42 172 |
M jak mama | 42 263 | 45 337 |
Twój maluszek | 17 723 | 22 860 |
Porównując dane z listopada ur. do danych z poprzedniego
miesiąca, widać, że największy wzrost sprzedaży ogółem odnotował
miesięcznik "Mam dziecko".
2008 |
||
|
listopad |
październik |
ZKDP | Sprzedaż ogółem | |
Mamo, to ja | 107 313 | 102 081 |
Mam Dziecko | 86 419 | 76 380 |
Dziecko | 84 611 | 83 660 |
Twoje dziecko | 69 820 | 94 879 |
Rodzice | 47 351 | 63 359 |
M jak mama | 42 263 | 45 057 |
Twój maluszek | 17 723 | 20 044 |
Dołącz do dyskusji: 'Mamo, to ja' liderem, mimo mniejszej sprzedaży