'Mamo, to ja' liderem
Miesięcznik "Mamo, to ja" był w kwietniu 2008 r. najchętniejkupowanym pismem dla rodziców. Który tytuł zyskał najwięcej?
Liderem segmentu pism dla rodziców jest miesięcznik "Mamo, toja" (Edipresse Polska), który osiągnął w kwietniu 2008 średniąsprzedaż ogółem na poziomie 119 485 egz. (wzrost o 6,5 proc. wstosunku do kwietnia 2007 r.) - wynika z danych Związku KontroliDystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Na drugim miejscu uplasowało się "Dziecko" (Wydawnictwo Agora) zwynikiem 87 819 egz.(wzrost o 7,1 proc.), a na trzecim "Rodzice"(G+J Polska) ze średnią 77 369 egz. (wzrost o 5,2 proc.).
kwiecień | ||
2008 | 2007 | |
ZKDP | Sprzedaż ogólem | |
Mamo, to ja | 119485 | 112117 |
Dziecko | 87819 | 81945 |
Rodzice | 77369 | 73518 |
Mam Dziecko | 69098 | 69267 |
Twoje dziecko | 57629 | 70958 |
M jak mama | 45438 | 52207 |
Porównując dane "miesiąc do miesiąca" największy wzrost sprzedażyodnotował miesięcznik "Dziecko".
2008 | ||
kwiecień | marzec | |
ZKDP | Sprzedaż ogólem | |
Mamo, to ja | 119485 | 121556 |
Dziecko | 87819 | 69379 |
Rodzice | 77369 | 62160 |
Mam Dziecko | 69098 | 90689 |
Twoje dziecko | 57629 | 58321 |
M jak mama | 45438 | 58191 |
Wyniki sprzedaży prasy
Dołącz do dyskusji: "Mamo, to ja" liderem