'Mamo, to ja' liderem
Miesięcznik 'Mamo, to ja' był najchętniej kupowanym pismem dla rodziców w marcu 2007 r.
Liderem segmentu pism dla rodziców jest miesięcznik ”Mamo, to ja” (Edipresse Polska), który osiągnął w marcu 2007 średnią sprzedaż ogółem na poziomie 99 257egz. (spadek o 18,1 proc. w stosunku do marca 2006 r.) - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy.
Na drugim miejscu uplasowało się ”Dziecko” (Agora SA) z wynikiem 81 824 egz., a na trzecim ”Twoje dziecko” (Wydawnictwo Edipresse Polska) ze średnią 80 311 egz.
marzec | ||
2007 | 2006 | |
ZKDP | Sprzedaż ogólem | |
Mamo, to ja | 99257 | 117599 |
Dziecko | 81824 | 103341 |
Twoje dziecko | 80311 | 85852 |
Mam Dziecko | 77112 | 122510 |
Rodzice | 70777 | 85748 |
Porównując dane "miesiąc do miesiąca" wszystkie miesięczniki dla rodziców zanotowała spadek sprzedaży.
2007 | ||
marzec | luty | |
ZKDP | Sprzedaż ogólem | |
Mamo, to ja | 99257 | 110257 |
Dziecko | 81824 | 82695 |
Twoje dziecko | 80311 | 62330 |
Mam Dziecko | 77112 | 91758 |
Rodzice | 70777 | 56497 |
Podobne informacje - marcowe dane ZKDP:
- "Fakt" traci, zyskuje "Gazeta Wyborcza"
- Dzienniki regionalne w dół
- Miesięcznik "Joy" wyprzedził "Twój Styl"
- Marzec 2007: "Dobre Rady" najpopularniejsze
- "M jak mieszkanie" goni "Cztery Kąty"
- "Playboy" liderem, zyskuje Forbes
- Zyskuje Twist, traci Popcorn i Dziewczyna
Wyniki sprzedaży prasy
Dołącz do dyskusji: 'Mamo, to ja' liderem