“Mam talent!” liderem oglądalności talent-show
Nadawany w TVN “Mam talent!” jest najchętniej oglądanym talent-show w jesiennych ramówkach dużych stacji. Najmniejszą oglądalność notuje “The Voice of Poland”.
Z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl za okres od 1 września do 5 października br. wynika, że średnia oglądalność szóstej edycji nadawanego w TVN programu “Mam talent!” wyniosła 3,3 mln widzów, co dało TVN 23,18 proc. udziału w grupie 4+. Dane te dotyczą pięciu odcinków show, który emitowany jest w soboty o 20.00.
Na drugiej pozycji znalazła się szósta edycja talent-show Polsatu “Tylko muzyka” , nadawana w niedziele o 20.00. Widownia pierwszych sześciu odcinków tego widowiska wyniosła 2,34 mln osób przy udziale na poziomie 17,52 proc.
Na podium znalazł się też kolejny program z anteny Polsatu - emitowany w piątki "Tylko taniec”, którego pierwsze cztery wydania zgromadziły średnio 2,39 mln widzów co dało stacji 16,59 proc. udziału.
Najmniejszą oglądalność notuje nadawany w TVP2 talent-show “The Voice of Poland” . Po pięciu tygodniach emisji jego widownia wyniosła 1,94 mln osób przy udziale na poziomie 13,65 proc. “The Voice” oglądać można w soboty o 20.05 i 21.00.
WIRTUALNEMEDIA.PL | Wszyscy 4+ | ||
Program | Stacja | AMR | SHR % |
MAM TALENT! / PROGR./ROZR./ | TVN | 3 302 698 | 23,18% |
MUST BE THE MUSIC - TYLKO MUZYKA | Polsat | 2 743 191 | 17,52% |
GOT TO DANCE: TYLKO TANIEC | Polsat | 2 394 200 | 16,59% |
THE VOICE OF POLAND PRZESLUCHANIA W CIEMNO | TVP2 | 1 936 338 | 13,65% |
W grupie komercyjnej kolejność programów typu talent-show jest taka sama. Będący liderem „Mam talent!” gromadzi tutaj średnio 1,56 mln widzów, a jego udział wynosi 26,94 proc.
Oglądalność zajmującej drugie miejsce „Tylko muzyki” wynosi 1,33 mln osób przy udziale na poziomie 19,77 proc., zaś trzeci „Tylko taniec” ma 980 tys. widzów i 16,63 proc. udziału.
Wirtualnemedia.pl | 16-49 | ||
Program | Stacja | AMR | SHR % |
MAM TALENT! / PROGR./ROZR./ | TVN | 1 562 551 | 26,94% |
MUST BE THE MUSIC - TYLKO MUZYKA | Polsat | 1 329 333 | 19,77% |
GOT TO DANCE: TYLKO TANIEC | Polsat | 976 007 | 16,63% |
THE VOICE OF POLAND PRZESLUCHANIA W CIEMNO | TVP2 | 783 384 | 13,30% |
Cennikowe wpływy reklamowe z sześciu odcinków “Tylko muzyki” wyniosły 28,5 mln zł. Pięć wydań “Mam talent!” przyniosło z reklam 24 mln zł, a cztery odcinki “Tylko tańca” - 10,7 mln zł. Najniższe przychody, wynoszące 7,74 mln zł, zanotował “The Voice of Poland”, który nie jest przerywany reklamami, ale TVP2 nadaje każdego wieczoru po dwa odcinki tego show.
Program | Wpływy |
MUST BE THE MUSIC - TYLKO MUZYKA | 28465455 |
MAM TALENT! / PROGR./ROZR./ | 23969075 |
GOT TO DANCE: TYLKO TANIEC | 10685850 |
THE VOICE OF POLAND PRZESLUCHANIA W CIEMNO | 7735760 |
Prezentowane dane nie uwzględniają rabatów.
Dołącz do dyskusji: “Mam talent!” liderem oglądalności talent-show