Małgorzata Tereszczenko awansowała w McCann Worldgroup. Natalia Żmuda head of social media agencji
Małgorzata Tereszczenko awansowała w McCann Worldgroup na stanowisko group business director. Będzie również reprezentować dział client management na zarządzie agencji. Natalia Żmuda awansowała na stanowisko head of social media.

Małgorzata Tereszczenko na stanowisku group business director odpowiada w McCann Worldgroup za efektywność zespołu client management. Wspiera również raportujących do niej liderów, odpowiedzialnych za poszczególne grupy klientów, w rozwoju biznesu strategicznych klientów. Została także przedstawicielką działu client management na zarządzie agencji.
W zespole McCann pracuje od 2016 roku, gdzie od początku była odpowiedzialna za obsługę marki Mastercard, a później także Vichy.
Wcześniej związana była z Havas Worldwide jako Group Account Director oraz Saatchi & Saatchi jako Business Director. Pracowała dla takich klientów jak: P&G, Maspex, Peugeot, Bank Pekao, Bank BNP Paribas, Cadbury, Wedel.
Natalia Żmuda na czele social media w McCann Worldgroup
Na stanowisko liderki działu social media awansowała Natalia Żmuda, dotychczas pełniąca funkcję social media managerki. Na nowym stanowisku będzie odpowiadać za zarządzanie działem prowadzącym komunikację w mediach społecznościowych i zajmującym się współpracą z influencerami dla całej grupy McCann Worldgroup.
Żmuda dołączyła do agencji w 2017 roku jako community manager. Wcześniej zdobywała doświadczenie w agencjach digitalowych i PR-owych, w których była specjalistką od social media. W portfolio obsługiwanych przez nią marek znajdują się m.in.: Honor, Starbucks, WWF Polska, T-Mobile, Enfamil, Stanley, Black&Decker, DeWalt, Kujawski.
Dołącz do dyskusji: Małgorzata Tereszczenko awansowała w McCann Worldgroup. Natalia Żmuda head of social media agencji