Natalia Żmuda w agencji Labcon
Do agencji kreatywnej Labcon (Group One) w roli social media team leadera dołącza Natalia Żmuda. Będzie odpowiadać za zarządzanie zespołem social media managerów oraz rozwój kompetencji agencji w obszarze mediów społecznościowych.
Oprócz zarządzania teamem i rozwojem kompetencji agencji, Żmuda ma wesprzeć integrację działań contentowo-mediowych w ramach programu One Social prowadzonego wspólnie przez Labcon oraz Salestube.
Ostatnio w McCann Poland
Przed Labconem Natalia Żmuda pełniła rolę head of social media w agencji McCann Poland, gdzie była odpowiedzialna za pracę zespołów ds. mediów społecznościowych oraz influencerów.
W portfolio obsługiwanych przez nią klientów znajdują się takie marki, jak.: Mastercard, KFC, Honor (Huawei), Starbucks, WWF Polska, Stanley, Black&Decker, Dewalt, Kujawski, Schär.
Labconu od dłuższego czasu rozbudowuje dział strategii i social mediów, na którego czele stoi head of strategy and social media - Adam Kręgielewski. W teamie pracuje obecnie blisko 10 ekspertów.
Zespół social media Labcon obsługuje klientów agencji w obszarze tworzenia contentu na kanały społecznościowe marek, moderacji oraz realizacji aktywacji kreatywnych.
Dołącz do dyskusji: Natalia Żmuda w agencji Labcon