„Szczęśliwy traf” w promocji weekendowych zakupów w Makro
Makro Cash and Carry Polska rozpoczęło promocję pod hasłem „Szczęśliwy traf”. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiada agencja Unique One.
W ramach akcji za każde 300 zł netto wydane w weekendy w halach Makro otrzymuje się los, który uprawnia do udziału w losowaniu dwuosobowej wycieczki na grecką wyspę Kos. Należy zachować dowód zakupu (w akcji nie jest uwzględniany zakup tytoniu i akcesoriów tytoniowych, wódki, kart GSM, paliwa i depozytów) i zgłosić go na stronie makro-bonusy.pl.
Losowanie odbywa się w każdą środę z puli nowych losów z poprzedniego weekend. Co tydzień losowane są dwie dwuosobowe wycieczki. Akcja potrwa do końca kwietnia.
Loterię wspierają działania reklamowe w formie m.in. e-maili oraz materiałów POS.
Za przygotowanie koncepcji akcji oraz jej organizację i obsługę odpowiada agencja Unique One.
Dołącz do dyskusji: „Szczęśliwy traf” w promocji weekendowych zakupów w Makro