Majowe „Dobre Wnętrze” w ekskluzywnej oprawie
W piątek 15 kwietnia w sprzedaży pojawi się majowy numer magazynu „Dobre Wnętrze” (Murator) z uszlachetnioną okładką oraz zmienionym papierem. Zmianie uległa również 5. edycja Konkursu „Design dla konesera”, który startuje w tym miesiącu.
W ciągu ostatnich kilkunastu miesięcy pismo zmieniło layout i logotyp, a także przebudowana została struktura działów. Od tego numeru „Dobre Wnętrze” ma ekskluzywny papier o gramaturze 100 g/m2 oraz okładkę (300 g/m2) pokrytą lakierem utrwalanym promieniami UV.
W majowym numerze zaprezentowano m.in. rezydencję w Udine, willę w Bolonii, przewodnik po najciekawszych imprezach towarzyszącym targom wnętrzarskim Salone del Mobile w Mediolanie. W tym miesiącu startuje jubileuszowa piąta edycja plebiscytu „Design dla Konesera”, który odbędzie się w zmienionej formule. Uroczysta gala odbędzie się w grudniu.
Majowe „Dobre Wnętrze” ukaże się w piątek 15 kwietnia br. w nakładzie 35 tys. egz. Pismo kosztuje 11,99 zł.
Zmiany w miesięczniku wspiera kampania reklamowa pod hasłem „Dobre wnętrze działa na zmysły”. Akcja organizowana jest w prasie („Harpers Bazaar”, „Zwierciadło”, „Sens”, „Shape”, „Joy”), telewizji (Domo+, Fokus TV, VOX Music TV, Eska TV) i radiu (RMF Classic, Radio Eska, Radio Wawa). Za przygotowanie kampanii odpowiada dział marketingu wnętrza wydawnictwa.
Z danych ZKDP wynika, że w 2015 roku sprzedaż ogółem pisma „Dobre Wnętrze” wyniosła 12 498 egz.http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/pisma-poradnikowe-z-najwyzsza-sprzedaza-w-2015-roku-zycie-na-goraco-retro-w-czolowce-top-130
Dołącz do dyskusji: Majowe „Dobre Wnętrze” w ekskluzywnej oprawie