Majewski stracił widzów, ale z odcinka na odcinek ich odzyskuje
VIII edycja show Szymona Majewskiego przegrywa z talk-show TomaszaLisa oraz "Megahitem" Polsatu i ma mniej widzów niż emitowana roktemu VI seria programu. Widownia "SMS" rośnie jednak z odcinka naodcinek.
Trzy pierwsze wydania ósmej serii programu "Szymon MajewskiShow", nadawanego w TVN, obejrzało średnio 2,58 mln widzów przyudziale w rynku na poziomie 18,86 proc. w grupie 4+ i 19,17 proc. wgrupie 16-49. Dla porównania, nadawana rok temu szósta edycjaprogramu cieszyła się większą widownią, bowiem oglądało ją średnio3,32 mln osób przy udziale wynoszącym odpowiednio 25,61 proc. i25,68 proc. Jednak oglądalność obecnej serii rośnie z odcinka naodcinek, bo pierwszy z nich miał 2,48 mln widzów i 17,67 proc.udziału, a trzeci z nich już 2,74 mln widzów i 20,45 proc. udziału- wynika z danych AGB Nielsen Media Research dla portaluWirtualnemedia.pl.
W czasie emisji programu (poniedziałki 21.30 - 22.30) TVNzajmuje trzecie miejsce pod względem gromadzonej widowni. Kanałustępuje Dwójce, która nadaje w tym czasie "Kulisy M jak miłość" i program "Tomasz Lis na żywo" (pozycje te ogląda 3,43 mln widzów)oraz Polsatowi, emitującemu filmy w cyklu "Megahit" (gromadzą 2,9mln osób). Gorzej od TVN radzi sobie natomiast Jedynka, nadająca"Teatr Telewizji" i filmy fabularne (pozycje te mają 1,08 mlnoglądających).
Z analizy profilu widowni "Szymon Majewski Show" wynika, żewidowisko oglądają najchętniej kobiety, w wieku od 30 do 34 lat ipowyżej 45. roku życia, mieszkańcy miast oraz osoby zwykształceniem średnim i wyższym.
Oglądalność "Szymon Majewski Show" odcinek poodcinku
Wszyscy 4+ | 16-49 | ||
Data | AMR | SHR % | SHR % |
02-03-2009 | 2 483842 | 17,67% | 16,90% |
09-03-2009 | 2 511 573 | 18,54% | 18,04% |
16-03-2009 | 2 738232 | 20,45% | 22,85% |
średnia | 2 577 678 | 18,86% | 19,17% |
Widownia konkurencyjnych stacji w czasie emisjiprogramu
Wszyscy 4+ | ||
Stacja | AMR | SHR % |
TVP 2 | 3 432592 | 25,11% |
Polsat | 2 900 146 | 21,22% |
TVN - Szymon Majewski Show | 2 577678 | 18,86% |
TVP 1 | 1 082 566 | 7,92% |
Profil widowni programu
ADH% | AFF | ||
Płeć | Mężczyźni | 39,81% | 83 |
Kobiety | 60,19% | 116 | |
Wiek | 4- 9 | 0,80% | 13 |
10-15 | 3,13% | 43 | |
16 - 19 | 3,53% | 59 | |
20 - 24 | 4,66% | 55 | |
25 - 29 | 7,21% | 83 | |
30 - 34 | 9,33% | 116 | |
35 - 39 | 6,77% | 99 | |
40 - 44 | 6,35% | 99 | |
45 - 49 | 9,36% | 126 | |
50 - 54 | 13,33% | 161 | |
55 - 59 | 13,41% | 179 | |
60+ | 22,12% | 117 | |
Wlk.miasta | Wieś | 24,94% | 64 |
< 50 tys. | 29,36% | 123 | |
50-100 tys. | 10,04% | 119 | |
100-200 tys. | 10,03% | 126 | |
> 200 tys. | 25,62% | 124 | |
Zawód | Top management | 10,52% | 132 |
Pracownicy szczeblaśredniego | 20,91% | 147 | |
Pracownicyfizyczni i rolnicy | 19,93% | 96 | |
Emeryci | 33,29% | 125 | |
Inne | 15,35% | 50 | |
Wykształcenie | Podstawowe | 43,20% | 96 |
Średnie | 36,17% | 120 | |
Wyższe | 16,71% | 146 | |
Inne | 3,93% | 29 |
Dołącz do dyskusji: Majewski stracił widzów, ale z odcinka na odcinek ich odzyskuje