Magdalena Stokłosa w podcaście informacyjnym naTemat.pl
Portal naTemat.pl z początkiem lipca uruchomił codzienny podcast informacyjny w formie audio. Przygotowuje go Magdalena Stokłosa związana też z Meloradiem.
Podcast „naTemat codziennie” zawiera informacje z kraju i zagranicy, ciekawostki ze świata sportu, kultury, sztuki i technologii. Każdy odcinek trwa maksymalnie 5 minut, kolejne będą publikowane od poniedziałku do piątku o godz. 8:15.
Ikonka pozwalająca słuchać „naTemat codziennie” jest widoczna w górnym menu portalu, wyświetla się na stronie głównej i wszystkich stronach z tekstami. Odtwarzanie uruchamia się po kliknięciu przez użytkownika w ikonkę, trwa niezależnie od przechodzenia do kolejnych stron z artykułami. Podcast jest też dostępny w osobnym kanale na platformie Spotify.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
Za podcast naTemat odpowiada Magdalena Stokłosa
„naTemat codziennie” ma swoją oprawę dźwiękową. Za dobór treści i nagrania kolejnych odcinków odpowiada Magdalena Stokłosa, która od dwóch lat przygotowuje serwisy informacyjne w Meloradiu.
Z mediami jest związana od 2012 roku. Zaczynała w Studenckim Studiu Radiowym „Egida" w Katowicach, a potem jako reporter, serwisant i wydawca pracowała m.in. w Radiu Bielsko i Radiu Plus Warszawa.
- Jako portal internetowy chcemy nie tylko informować i angażować, ale także w praktyczny sposób towarzyszyć czytelnikom na co dzień. To nie tylko kolejny podcast, ale także zmiana graficzno-technologiczna, która daje możliwość słuchania tego w wyjątkowy sposób z poziomu naszej strony. To nie będzie ani typowy serwis informacyjny, ani długi program. W założeniu chcieliśmy zrobić coś zgodnego z trendami, ale jednocześnie bardzo praktycznego. To parominutowa opowieść o tym, co warto wiedzieć, zanim na dobre wejdzie się w dzień - mówi o „naTemat codziennie” Michał Mańkowski, redaktor naczelny, dyrektor operacyjny i członek zarządu Grupy naTemat.
- Chcemy, żeby czytelnicy spędzili z nami te parę minut rano niezależnie od tego, gdzie są i co robią: w domu przy śniadaniu, w samochodzie, tramwaju, autobusie, na spacerze w drodze do pracy - dodaje.
W ub.r. wydawca Grupy naTemat osiągnął wzrost skonsolidowanych przychodów sprzedażowych o 25 proc. do 12,1 mln zł i 2,5 mln zł zysku EBITDA. Zatrudnienie w firmie zwiększono o ok. 20 osób.
Dołącz do dyskusji: Magdalena Stokłosa w podcaście informacyjnym naTemat.pl