SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Magdalena Stokłosa w podcaście informacyjnym naTemat.pl

Portal naTemat.pl z początkiem lipca uruchomił codzienny podcast informacyjny w formie audio. Przygotowuje go Magdalena Stokłosa związana też z Meloradiem.

Magdalena StokłosaMagdalena Stokłosa

Podcast „naTemat codziennie” zawiera informacje z kraju i zagranicy, ciekawostki ze świata sportu, kultury, sztuki i technologii. Każdy odcinek trwa maksymalnie 5 minut, kolejne będą publikowane od poniedziałku do piątku o godz. 8:15.

Ikonka pozwalająca słuchać „naTemat codziennie” jest widoczna w górnym menu portalu, wyświetla się na stronie głównej i wszystkich stronach z tekstami. Odtwarzanie uruchamia się po kliknięciu przez użytkownika w ikonkę, trwa niezależnie od przechodzenia do kolejnych stron z artykułami. Podcast jest też dostępny w osobnym kanale na platformie Spotify.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu

Za podcast naTemat odpowiada Magdalena Stokłosa

„naTemat codziennie” ma swoją oprawę dźwiękową. Za dobór treści i nagrania kolejnych odcinków odpowiada Magdalena Stokłosa, która od dwóch lat przygotowuje serwisy informacyjne w Meloradiu.

Z mediami jest związana od 2012 roku. Zaczynała w Studenckim Studiu Radiowym „Egida" w Katowicach, a potem jako reporter, serwisant i wydawca pracowała m.in. w Radiu Bielsko i Radiu Plus Warszawa.

- Jako portal internetowy chcemy nie tylko informować i angażować, ale także w praktyczny sposób towarzyszyć czytelnikom na co dzień. To nie tylko kolejny podcast, ale także zmiana graficzno-technologiczna, która daje możliwość słuchania tego w wyjątkowy sposób z poziomu naszej strony. To nie będzie ani typowy serwis informacyjny, ani długi program. W założeniu chcieliśmy zrobić coś zgodnego z trendami, ale jednocześnie bardzo praktycznego. To parominutowa opowieść o tym, co warto wiedzieć, zanim na dobre wejdzie się w dzień - mówi o „naTemat codziennie” Michał Mańkowski, redaktor naczelny, dyrektor operacyjny i członek zarządu Grupy naTemat.

- Chcemy, żeby czytelnicy spędzili z nami te parę minut rano niezależnie od tego, gdzie są i co robią: w domu przy śniadaniu, w samochodzie, tramwaju, autobusie, na spacerze w drodze do pracy - dodaje.

W ub.r. wydawca Grupy naTemat osiągnął wzrost skonsolidowanych przychodów sprzedażowych o 25 proc. do 12,1 mln zł i 2,5 mln zł zysku EBITDA. Zatrudnienie w firmie zwiększono o ok. 20 osób.

Dołącz do dyskusji: Magdalena Stokłosa w podcaście informacyjnym naTemat.pl

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
wierny czytelnik
Poważny błąd, w natemat nie ma informacji jest dezinformacja albo cherry picking.
odpowiedź
User
Bzdura
Wszystko można, tylko po co, bo ani radiem, ani poważnym portalem blogerzy nie będą.
odpowiedź
User
Głos
Świetny głos, miło się słucha wiadomości
odpowiedź