SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Nowa szefowa Grupy naTemat

Stanowisko CEO w Grupie naTemat objęła Beata Golubińska, wcześniej związana m.in. z Brand New Galaxy, Ringier Axel Springer Polska i Publicis Media.

Beata Golubińska, materiały prasowe Beata Golubińska, materiały prasowe

Beata Golubińska jako szefowa Grupy naTemat zastąpiła Paulinę Plenkiewicz, która pożegnała się z firmą w styczniu br. po 12 latach pracy, z czego przez ostatnie cztery lata jako prezeska. Równocześnie do zarządu wydawcy dołączyła Milena Bryła, redaktor naczelna portalu naTemat.pl.

– To dla mnie ogromna radość i wyzwanie, ale przede wszystkim – szansa na wspólne dalsze budowanie czegoś wyjątkowego – mówi Golubińska. – Bardzo się cieszę, że dołączyłam do Grupy naTemat. Chcę, żeby każdy w zespole czuł, że ma wpływ na to, co tworzymy, i miał przestrzeń do działania. Ważne jest dla mnie, żebyśmy razem wyznaczyli jasne cele i pracowali w atmosferze współpracy oraz wzajemnego wsparcia i znaleźli mocnych partnerów biznesowych, którzy pomogą nam się rozwijać. Przed nami dużo pracy, ale wiem, że mamy świetny zespół i ogromny potencjał – zaznacza nowa CEO.

CZYTAJ TEŻ: Kluczowe zmiany w Grupie naTemat. Trzech nowych szefów obszarów

Beata Golubińska ma ponad 20-letnie doświadczenie w zarządzaniu zespołami i projektami — w agencjach rynku komunikacji marketingowej, wydawnictwie i sektorze FMCG. Została uznana jedną z 50 najbardziej wpływowych kobiet w reklamie za wkład w rozwój branży. Od połowy 2023 roku pracowała jako commercial & capabilities director w holdingu marketingowo-technologicznym Brand New Galaxy (obecnie Assembly).

Przeszła tam w Ringier Axel Springer Polska, gdzie pełniła m.in. funkcję managing director, creation&delivery. Ponadto przez niespełna rok była chief operating officer w Media Impact Polska.

W latach 2001-2016 Beata Golubińska związana była z polskim oddziałem Publicis Media. Przez 11 lat pracowała w domu mediowym Starcom, m.in. jako media director oraz vice president media. Potem przez 4 lata pełniła funkcję chief operating officer w Starcom MediaVest Group, a następnie objęła stanowisko chief capability officer.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu

Natomiast w latach 1997-2001 pracowała jako media & communication manager w polskim oddziale Coca-Cola. Brand New Galaxy. Przez lata współtworzyła Komitet Organizacyjny Effie Awards przy Stowarzyszeniu Komunikacji Marketingowej SAR, była członkinią kapituły Konkursu Dyrektor Marketingu Roku oraz członkinią zarządu IAA.

Dołącz do dyskusji: Nowa szefowa Grupy naTemat

7 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
k.
Powodzenia Beata
0 6
odpowiedź
User
AAA
Dobry transfer dla natemat, bardzo dobry
0 5
odpowiedź
User
Wojtek Tumidalski
A tam Lis nie mobbuje. Są uczciwe warunki? Są umowy o pracę, odprowadzają składki uczciwie? Czy kobiety są pod lisem bezpieczne?
10 3
odpowiedź