Magdalena Kowalczyk dołącza do Moliera2
Magdalen Kowalczyk w sierpniu rozpoczęła pracę na stanowisku head of e-commerce content & PIM w spółce Moliera2, oferującej odzież premium.

Kowalczyk będzie odpowiadała za przygotowanie i realizację oferty Moliera2 w kanale internetowym oraz za kreacje reklamowe z myślą o e-commerce.
Przez ostatnie dwa lata zajmowała się zarządzaniem zespołem PIM i contentu w sieci sklepów Half Price. Do jej obowiązków należało koordynowanie prac 10-osbowego teamu, budowanie od postaw kanału e-commerce czy optymalizacja działań e-commerce we współpracy z programistami, projektantami i analitykami.
W Grupie CCC, do której należy Half Price, pracowała od 2017 do 2020 roku. W marcu 2020 dołączyła do wydawnictwa Burda, gdzie koordynowała projekt Content Studio. W swojej karierze zawodowej pracowała także w IKEA, Saatchi & Saatchi, Spectrum Brands. Zaczynała w koncernie farmaceutycznym Polfa.
Spółka Moliera2 posiada platformę e-commerce i kilka butików stacjonarnych z luksusową odzieżą.
Dołącz do dyskusji: Magdalena Kowalczyk dołącza do Moliera2