Magda Gessler w zupełnie nowej roli. Nowy program dał TVN pozycję lidera w grupie komercyjnej
"Magda gotuje Internet” to nowy program TVN, w którym Magda Gessler rozmawia ze znanymi osobami. Pierwszy odcinek audycji nadany w niedzielę obejrzało ponad 660 tys. widzów.
Gościem pierwszego odcinka formatu “Magda gotuje Internet” była Aleksandra Szwed. Z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl, wynika, że odcinek z jej udziałem obejrzało średnio 662 tys. widzów. Zapewniło to stacji 7,53 proc. udziału w grupie 4+ i 10,10 proc. w grupie docelowej widzów w wieku od 20 do 54 lat.
Program pokazano w niedzielę 5 stycznia br. o godz. 11.20, czyli tuż po „Dzień Dobry TVN”. W paśmie między 11.20 a 11.50 TVN miał 7,2 proc. udziału, zajmując trzecie miejsce za Polsatem i TVN24. W grupie komercyjnej 20-54 udział kanału wyniósł 9,77 proc., co zapewniło mu pozycję lidera rynku.
W nowym formacie, który jest realizowany w domu restauratorki, Magda Gessler „pozwala zaproszonym gościom zdementować, odpowiedzieć i rozprawić się z krążącymi w internecie plotkami na ich temat”, a gwiazdy „stają w ogniu pytań widzów, którzy dzięki social mediom, mogą je zadawać”. W programie Gessler dzieli się również nieznanymi wcześniej ciekawostkami i anegdotami ze swojego życia prywatnego. Nie brakuje w nim też gotowania.
Magda Gessler od 14 lat w TVN
Zaproszenie do udziału w talk show Magdy Gessler przyjęli m.in. Jessica Mercedes, Agnieszka Kaczorowska, Jacek Jelonek czy Lidia Popiel. Gościem drugiego odcinka będzie Tomasz Oświęcimski. Na razie zrealizowano osiem wydań programu, za którego produkcję odpowiada Constantin Entertainment Polska.
Magda Gessler jest związana z telewizją TVN od 2010 roku. Prowadzi “Kuchenne rewolucje”, a także występuje w roli jurorki programu “MasterChef”.
Dołącz do dyskusji: Magda Gessler w zupełnie nowej roli. Nowy program dał TVN pozycję lidera w grupie komercyjnej