Magazyny młodzieżowe straciły, „Bravo” liderem
W październiku 2012 roku wszystkie magazyny młodzieżowe zanotowały spadki sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił „Twist”. Liderem zestawienia pozostał dwutygodnik „Bravo”.
Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że będący liderem zestawienia dwutygodnik „Bravo” (Wydawnictwo Bauer) w październiku 2012 roku zanotował średnią sprzedaż ogółem na poziomie 163 124 egz. i stratę względem analogicznego miesiąca rok wcześniej wynoszącą 10,55 proc.
Drugie miejsce zajął miesięcznik „Twist” (Wydawnictwo Bauer), który sprzedał się w liczbie 75 000 egz. Pismo to zanotowało największy spadek w zestawieniu wynoszący 30,97 proc.
Natomiast ostatnia pozycja podium należała do miesięcznika „Bravo Girl” (Wydawnictwo Bauer), którego sprzedaż ogółem zmalała o 19,02 proc. i ostatecznie wyniosła 72 987 egz.
Wirtualnemedia.pl | październik | |
ZKDP | 2012 | 2011 |
Tytuł | Sprzedaż ogółem | |
Bravo | 163124 | 182368 |
Twist | 75000 | 108654 |
Bravo Girl | 72987 | 90130 |
Fun Club | 69767 | 80195 |
Popcorn | 28077 | 33414 |
W październiku 2012 roku w porównaniu do września 2012 roku największym wzrostem średniej sprzedaży ogółem (o 0,86 proc.) pochwalić się może „Bravo”. Z kolei w tym ujęciu najwięcej stracił „Fun Club” (Wydawnictwo Bauer) - było to 35,81 proc.
Wirtualnemedia.pl | 2012 | |
ZKDP | październik | wrzesień |
Tytuł | Sprzedaż ogółem | |
Bravo | 163124 | 161738 |
Twist | 75000 | 102647 |
Bravo Girl | 72987 | 94759 |
Fun Club | 69767 | 108688 |
Popcorn | 28077 | 27891 |
Dołącz do dyskusji: Magazyny młodzieżowe straciły, „Bravo” liderem