SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Magazyny luksusowe tracą czytelników. „Uroda Życia” najmocniej w dół

W listopadzie ub.r. liderem sprzedaży ogółem wśród miesięczników luksusowych i shoppingowych był niezmiennie „Twój Styl”. Jedynym wzrostem pochwalić się mógł „Joy”, najwięcej straciła „Uroda Życia”.

Sprzedaż ogółem miesięcznika „Twój Styl” (Wydawnictwo Bauer) w listopadzie 2015 roku wyniosła 218 937 egz. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. W porównaniu do listopada 2014 roku pismo to zanotowało stratę o 1,25 proc.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Drugie miejsce należało do shoppingowego magazynu „Avanti” (Agora). Jego sprzedaż ogółem w analizowanym miesiącu uplasowała się na poziomie 80 057 egz., po spadku o 24,58 proc.

Trzecia pozycja należała do magazynu „Joy” (Marquard Media Polska), który przed rokiem był siódmy. Jego sprzedaż ogółem w analizowanym miesiącu uplasowała się na poziomie 76 278 egz., po wzroście o 5,61 proc. - jedynym w zestawieniu.

Z kolei najwięcej - 26,14 proc. - straciła „Uroda Życia” (Edipresse Polska), którego wynik wyniósł 53 601 egz. W zestawieniu spadł on z miejsca 6. na 11.

Wirtualnemedia.pl

listopad

ZKDP

2015

2014

Tytuł

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Twój Styl

290 048

220 461

218 937

289 957

222 965

221 699

Avanti

155 000

80 414

80 057

178 000

106 499

106 147

Joy

160 000

76 278

76 278

160 000

72 226

72 226

Cosmopolitan

160 000

75 766

75 766

160 000

90 115

90 115

Pani

134 994

67 959

67 759

139 956

78 126

77 826

Zwierciadło

140 000

65 060

63 890

140 000

71 667

71 667

Be Active. Dietetyka & Fitness

124 160

61 193

61 193

-

-

-

Wysokie Obcasy Extra

128 000

67 901

58 101

130 000

80 101

73 962

Women’s Health

140 000

58 099

58 099

-

-

-

Glamour

128 890

53 986

53 766

119 893

68 302

66 302

Uroda Życia

119 206

70 898

53 601

230 945

72 569

72 569

Grazia

119 984

51 221

51 021

-

-

-

Elle

97 000

49 562

47 342

100 000

58 211

56 211

Hot Moda

115 000

47 282

47 282

125 000

51 997

51 997

In Style - Edycja Polska

106 000

41 268

41 048

90 000

41 704

41 704

Harpers Bazaar

50 000

20 448

20 448

60 000

26 432

26 432

Shape

45 290

17 980

14 980

38 000

19 151

19 151

W listopadzie ub.r. w porównaniu do poprzedniego miesiąca jedynym wzrostem sprzedaży ogółem (o 4,22 proc.) również pochwalić się mógł „Joy”. Z kolei najwięcej w tym ujęciu straciła „Grazia” (Wydawnictwo Bauer) - było to 59,72 proc.

Wirtualnemedia.pl

2015

ZKDP

listopad

październik

Tytuł

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Twój Styl

290 048

220 461

218 937

289 986

236 607

233 699

Avanti

155 000

80 414

80 057

195 150

137 730

137 228

Joy

160 000

76 278

76 278

160 000

93 365

73 187

Cosmopolitan

160 000

75 766

75 766

160 000

75 777

75 777

Pani

134 994

67 959

67 759

134 772

86 588

86 388

Zwierciadło

140 000

65 060

63 890

145 000

87 900

86 715

Be Active. Dietetyka & Fitness

124 160

61 193

61 193

122 000

65 743

65 743

Wysokie Obcasy Extra

128 000

67 901

58 101

130 000

74 104

63 034

Women’s Health

140 000

58 099

58 099

140 030

70 651

70 651

Glamour

128 890

53 986

53 766

120 000

79 988

79 768

Uroda Życia

119 206

70 898

53 601

136 590

77 474

60 393

Grazia

119 984

51 221

51 021

154 983

127 057

126 657

Elle

97 000

49 562

47 342

120 000

71 148

68 928

Hot Moda

115 000

47 282

47 282

115 000

50 341

50 341

In Style - Edycja Polska

106 000

41 268

41 048

120 000

68 788

68 568

Harpers Bazaar

50 000

20 448

20 448

53 000

23 781

23 781

Shape

45 290

17 980

14 980

50 000

23 307

23 307

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Dołącz do dyskusji: Magazyny luksusowe tracą czytelników. „Uroda Życia” najmocniej w dół

7 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Czytelniczka
A shape? Czy z tabeli wynika, że tylko 15 tys sprzedaż, a druk aż 45 tys. To się opłaca?
odpowiedź
User
Anna Maria de hernandes ciupa
Czy nie istotniejsze jest rozpowszechnianie płatne razem ?
Nie manipulujecie
odpowiedź
User
pavv
Periodyków ze 30, a na rynku jest miejsce co najwyżej dla 3.
odpowiedź