Magazyny luksusowe tracą czytelników. „Uroda Życia” najmocniej w dół
W listopadzie ub.r. liderem sprzedaży ogółem wśród miesięczników luksusowych i shoppingowych był niezmiennie „Twój Styl”. Jedynym wzrostem pochwalić się mógł „Joy”, najwięcej straciła „Uroda Życia”.
Sprzedaż ogółem miesięcznika „Twój Styl” (Wydawnictwo Bauer) w listopadzie 2015 roku wyniosła 218 937 egz. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. W porównaniu do listopada 2014 roku pismo to zanotowało stratę o 1,25 proc.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Drugie miejsce należało do shoppingowego magazynu „Avanti” (Agora). Jego sprzedaż ogółem w analizowanym miesiącu uplasowała się na poziomie 80 057 egz., po spadku o 24,58 proc.
Trzecia pozycja należała do magazynu „Joy” (Marquard Media Polska), który przed rokiem był siódmy. Jego sprzedaż ogółem w analizowanym miesiącu uplasowała się na poziomie 76 278 egz., po wzroście o 5,61 proc. - jedynym w zestawieniu.
Z kolei najwięcej - 26,14 proc. - straciła „Uroda Życia” (Edipresse Polska), którego wynik wyniósł 53 601 egz. W zestawieniu spadł on z miejsca 6. na 11.
Wirtualnemedia.pl | listopad | |||||
ZKDP | 2015 | 2014 | ||||
Tytuł | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem |
Twój Styl | 290 048 | 220 461 | 218 937 | 289 957 | 222 965 | 221 699 |
Avanti | 155 000 | 80 414 | 80 057 | 178 000 | 106 499 | 106 147 |
Joy | 160 000 | 76 278 | 76 278 | 160 000 | 72 226 | 72 226 |
Cosmopolitan | 160 000 | 75 766 | 75 766 | 160 000 | 90 115 | 90 115 |
Pani | 134 994 | 67 959 | 67 759 | 139 956 | 78 126 | 77 826 |
Zwierciadło | 140 000 | 65 060 | 63 890 | 140 000 | 71 667 | 71 667 |
Be Active. Dietetyka & Fitness | 124 160 | 61 193 | 61 193 | - | - | - |
Wysokie Obcasy Extra | 128 000 | 67 901 | 58 101 | 130 000 | 80 101 | 73 962 |
Women’s Health | 140 000 | 58 099 | 58 099 | - | - | - |
Glamour | 128 890 | 53 986 | 53 766 | 119 893 | 68 302 | 66 302 |
Uroda Życia | 119 206 | 70 898 | 53 601 | 230 945 | 72 569 | 72 569 |
Grazia | 119 984 | 51 221 | 51 021 | - | - | - |
Elle | 97 000 | 49 562 | 47 342 | 100 000 | 58 211 | 56 211 |
Hot Moda | 115 000 | 47 282 | 47 282 | 125 000 | 51 997 | 51 997 |
In Style - Edycja Polska | 106 000 | 41 268 | 41 048 | 90 000 | 41 704 | 41 704 |
Harpers Bazaar | 50 000 | 20 448 | 20 448 | 60 000 | 26 432 | 26 432 |
Shape | 45 290 | 17 980 | 14 980 | 38 000 | 19 151 | 19 151 |
W listopadzie ub.r. w porównaniu do poprzedniego miesiąca jedynym wzrostem sprzedaży ogółem (o 4,22 proc.) również pochwalić się mógł „Joy”. Z kolei najwięcej w tym ujęciu straciła „Grazia” (Wydawnictwo Bauer) - było to 59,72 proc.
Wirtualnemedia.pl | 2015 | |||||
ZKDP | listopad | październik | ||||
Tytuł | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem |
Twój Styl | 290 048 | 220 461 | 218 937 | 289 986 | 236 607 | 233 699 |
Avanti | 155 000 | 80 414 | 80 057 | 195 150 | 137 730 | 137 228 |
Joy | 160 000 | 76 278 | 76 278 | 160 000 | 93 365 | 73 187 |
Cosmopolitan | 160 000 | 75 766 | 75 766 | 160 000 | 75 777 | 75 777 |
Pani | 134 994 | 67 959 | 67 759 | 134 772 | 86 588 | 86 388 |
Zwierciadło | 140 000 | 65 060 | 63 890 | 145 000 | 87 900 | 86 715 |
Be Active. Dietetyka & Fitness | 124 160 | 61 193 | 61 193 | 122 000 | 65 743 | 65 743 |
Wysokie Obcasy Extra | 128 000 | 67 901 | 58 101 | 130 000 | 74 104 | 63 034 |
Women’s Health | 140 000 | 58 099 | 58 099 | 140 030 | 70 651 | 70 651 |
Glamour | 128 890 | 53 986 | 53 766 | 120 000 | 79 988 | 79 768 |
Uroda Życia | 119 206 | 70 898 | 53 601 | 136 590 | 77 474 | 60 393 |
Grazia | 119 984 | 51 221 | 51 021 | 154 983 | 127 057 | 126 657 |
Elle | 97 000 | 49 562 | 47 342 | 120 000 | 71 148 | 68 928 |
Hot Moda | 115 000 | 47 282 | 47 282 | 115 000 | 50 341 | 50 341 |
In Style - Edycja Polska | 106 000 | 41 268 | 41 048 | 120 000 | 68 788 | 68 568 |
Harpers Bazaar | 50 000 | 20 448 | 20 448 | 53 000 | 23 781 | 23 781 |
Shape | 45 290 | 17 980 | 14 980 | 50 000 | 23 307 | 23 307 |
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: Magazyny luksusowe tracą czytelników. „Uroda Życia” najmocniej w dół
Nie manipulujecie