Magazyny kolorowe zarabiają coraz mniej z reklam
Tygodnik "Tele Tydzień" odnotował największe wpływy reklamowe w Ikwartale 2009 roku, ostro w dół "Newsweek", "Polityka" i "Wprost" -wszystkie monitorowane magazyny zarobiły z reklam 483 mln zł.
"Tele Tydzień" (Wydawnictwo Bauer) zanotował w I kwartale 2009spadek cennikowych wpływów reklamowych do poziomu 20,8 mln zł(mniej o 3,8 mln zł wobec analogicznego okresu 2008 roku) - wynikaz monitoringu rynku reklamy magazynów firmy Expert Monitorprzygotowanych dla Wirtualnemedia.pl.
Na drugim miejscu znalazł się "Newsweek Polska" (Axel SpringerPolska) - 19,8 mln zł (4,3 mln zł mniej niż w I kwartale 2008) a natrzecim miejscu uplasowała się "Polityka" - 17,3 mln zł (spadek o5,86 mln zł ).
Wszystkie monitorowane tytuły zarobiły w I kwartale 2009 roku483 mln zł wobec 522 mln zł w 2008 r.
Rok /Miesiąc | I-III.2009 |
TOPMedium | Wpływy [zł] |
Razem: magazyny | 483 152 909 zł |
TELE TYDZIEŃ | 20 824281 zł |
NEWSWEEK POLSKA | 19 882940 zł |
POLITYKA | 17 371850 zł |
VIVA | 16 320492 zł |
WPROST | 14 580013 zł |
Rok /Miesiąc | I-III.2008 |
TOPMedium | Wpływy [zł] |
Razem: magazyny | 522 945 879 zł |
TELE TYDZIEŃ | 24 679184 zł |
NEWSWEEK POLSKA | 24 204301 zł |
POLITYKA | 23 232750 zł |
WPROST | 22 224795 zł |
VIVA | 17 477106 zł |
dane Expert Monitor opracowano na podstawie danych cennikowychnetto bez uwzględniania indywidualnie negocjowanych rabatów, bezautopromocji - expert-monitor.pl.
Raport
Dołącz do dyskusji: Magazyny kolorowe zarabiają coraz mniej z reklam