SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Od marca nowe pismo dla dzieci „Bing” o przygodach króliczka i jego przyjaciół

Od marca nakładem wydawnictwa Egmont Polska ukaże się nowy magazyn „Bing” dla dzieci w wieku przedszkolnym. Dwumiesięcznik będzie adresowany do fanów przygód króliczka Binga i jego przyjaciół.

W każdym numerze mali czytelnicy - podobnie jak w serialu - wspólnie z Bingiem i jego przyjaciółmi podejmą codzienne, nowe wyzwania oraz rozwiążę związane z nimi problemy. W piśmie znajdą się opowiadania, łamigłówki, wycinanki czy rysowanki. Na łamach magazynu zostaną również zaprezentowane gry, zabawy i zagadki z udziałem głównego bohatera bajki. Zadania w piśmie miały zostać tak dobrane, by pobudzać wyobraźnię i pomysłowość dziecka, a także poprzez zabawę uczyć pisania, znajdowania różnic czy zachęcać do muzycznych zabaw i aktywności. Pismo zostało wydane na specjalnym papierze, który ma ułatwić rysowanie i kolorowanie, z grubszą i błyszczącą okładką.

W poszczególnych wydaniach pisma na małych czytelników będzie dodatkowo czekać plakat, oraz zabawka związana ze światem bohaterów. Do pierwszego numeru będą dołączone figurki Binga i Flopa.

Cena egzemplarza wraz z dodatkami wyniesie 10,99 zł. Czasopismo skierowane jest do dziewczynek i chłopców w wieku 2-5 lat.

Przygody króliczka Binga w Polsce są prezentowane na kanale dziecięcym MiniMini+ w animacji o tym samym tytule.

Wprowadzenie magazynu wsparte jest kampanią reklamową, która obejmuje emisję spotów telewizyjnych, komunikację w mediach społecznościowych oraz mediach własnych Egmontu. W ofercie wydawniczej Egmont Polska dostępne są również książki o przygodach Binga.

Redaktor naczelną pisma jest Jolanta Tomala.

Dołącz do dyskusji: Od marca nowe pismo dla dzieci „Bing” o przygodach króliczka i jego przyjaciół

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
kumba
nie bede kupowal lepsze sa inne gazety niz krolik-murzyn
odpowiedź
User
TakaPrawda
Lata lecą a wydawcy umierającej prasy nie potrafią się nauczyć, że młodych trzeba przekonywać, że prasa jest im potrzebna. Zamiast tego wypuszczają na rynek pismo i liczą, że się sprzeda. I to jest pewnie kolejny tytuł, który nic nie robiąc dla edukacji liczy, że się utrzyma. I tak będzie liczył do pewnego zebrania na którym załoga usłyszy, że niby format się nie sprzedał...
odpowiedź
User
Ania
Córka zadowolona fajna gazetka. Super pomysł. Świetne figurki. Jeszcze przydałaby się Masza i Niedźwiedź. Pozdrawiam
odpowiedź