Made in PR przejmuje od Walk PR obsługę public relations Ceramiki Paradyż
W ramach wygranego przetargu agencja Made in PR rozpoczyna stałą obsługę w zakresie public relations Ceramiki Paradyż, producenta płytek ceramicznych.
Współpraca, która rozpoczęła się 4 sierpnia br. obejmuje doradztwo wizerunkowe, komunikację wewnętrzną, korporacyjną i produktową oraz media relations. Made in PR odpowiada także za koncept i wdrożenie projektów angażujących pracowników firmy, wsparcie działań CSR marki, a także budowanie relacji wewnątrz i na zewnątrz organizacji.
- Widzimy potrzebę dostosowania naszych działań do nowej rzeczywistości, w której funkcjonujemy od kilku miesięcy. Postawiliśmy na agencję o wieloletnich, kompleksowych doświadczeniach w komunikacji marek i firm. Made in PR przedstawiła nam spójne z naszą wizją propozycje, które dotyczą zarówno relacji wewnątrz naszej organizacji, jak i działań wizerunkowych w rynku. Poza tym jesteśmy przekonani, że dzięki tej współpracy będziemy nadal kontynuować angażującą obecność naszej marki w mediach - mówi Tomasz Popielawski, rzecznik prasowy Ceramiki Paradyż.
Ze strony Made in PR za obsługę odpowiadają Ewelina Wojtysiak-Sowa, client service director oraz Sylwia Siedlanowska-Wasiluk, account manager. Strony nie podają, na jaki okres podpisano umowę.
Poprzednio obsługą PR Ceramiki Paradyż od 2018r. zajmowała się agencja Walk PR.
Dołącz do dyskusji: Made in PR przejmuje od Walk PR obsługę public relations Ceramiki Paradyż