Maciej Stuhr w pierwszej kampanii platformy Erli.pl
„Cała przyjemność na naszej stronie” to hasło pierwszej kampanii marketingowej Erli.pl, nowego marketplace’u na polskim rynku e-handlu. Ambasadorem kampanii został aktor Maciej Stuhr. Za realizację działań reklamowych odpowiadają agencje Freundschaft i Spark Foundry (Publicis Media).
Pierwsze spoty reklamowe pojawią się w kanałach telewizyjnych w środę 7 kwietnia. Kampania w kanałach digitalowych ruszy 12 kwietnia. Pierwszy etap działań reklamowych potrwa do czerwca 2021 roku.
W ramach kampanii emitowanych będzie 5 spotów. W każdym z nim w humorystyczny, ale również informacyjny sposób Maciej Stuhr - ambasador marki - ma przybliżać nie tylko przykładowe produkty, jakie można znaleźć na Erli.pl, ale również podkreśla najważniejsze cechy platformy, w tym program lojalnościowy.
- Włożyliśmy dużo pracy i wysiłku w przygotowanie tej kampanii. Jesteśmy bardzo zadowoleni z efektu. Mam przeświadczenie, że w ten sposób jeszcze skuteczniej dotrzemy do nowych użytkowników i klientów. Obecność Macieja Stuhra, który zaangażował się w nasz projekt, to dla mnie dowód, że wystarczy nas tylko bliżej poznać, by zobaczyć jak wiele mamy do zaoferowania. Cały zamysł stworzenia Erli wyraża hasło kampanii – bo naprawdę wszystko czego potrzebujemy i co może sprawić nam przyjemność jest dostępne na Erli.pl – mówi Magdalena Wójcik, dyrektorka marketingu Erli.pl.
Kampania marketingowa to cześć planu rozwoju platformy zakupowej Erli.pl. Za jej realizację odpowiada agencja Freundschaft.
- To duża przyjemność być ambasadorem kampanii marki, która na pierwszym miejscu stawia klienta. Jestem aktywnym użytkownikiem sieci i zakupy robię głównie w internecie. Współpraca z Erli jest komplementarna wobec moich prywatnych przyzwyczajeń. Kiedy przybliżono mi, jakie plany rozwoju ma Erli oraz jak ma wyglądać sama kampania - bez wahania zdecydowałem się na zaangażowanie w ten projekt. Podczas nagrywania spotów reklamowych bawiliśmy się naprawdę świetnie i czuć tę atmosferę z ekranu. Gorąco zachęcam do wypróbowania Erli, bo wierzę, że zarówno bogata oferta, wyjątkowy program lojalnościowy, jak i konkurencyjne ceny tworzą z Erli świetnie miejsce do zakupów w sieci - powiedział Maciej Stuhr, aktor, ambasador kampanii marketingowej platformy.
Media do kampanii planuje i kupuje Spark Foundry (Publicis Media).
Dołącz do dyskusji: Maciej Stuhr w pierwszej kampanii platformy Erli.pl