Maciej Eliasz: z Wirtualnej Polski do PMPG Polskie Media
Pracę w PMPG Polskie Media jako szef SEO zaczął Maciej Eliasz. Wcześniej był związany z Wirtualną Polską i Grupą Pracuj.pl.

Do głównych zadań Macieja Eliasza w PMPG Polskie Media będzie należało tworzenie i realizacja strategii wzrostu organic search i Google Discover, operacyjne wsparcie redakcji oraz współtworzenie nowych produktów. Eliasz będzie bezpośrednio raportował do Michała Chabasa, dyrektora zarządzającego ds. transformacji i rozwoju.
- Grupa PMPG obrała ścieżkę odważnych decyzji i podejmując proces transformacji cyfrowej, osiągnęła na tym polu w niedługim czasie okazałe zasięgi. Dalszy rozwój serwisów, praca nad jakością wydawniczą oraz pozyskiwaniem użytkowników to wyzwania, które wymagają najlepszych kompetencji - w tym w zakresie ruchu SEO. Dlatego zaprosiliśmy do współpracy Macieja - eksperta w tej dziedzinie - komentuje Michał Chabas.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
Maciej Eliasz przez ostatnie trzy lata pracował w Wirtualnej Polsce, pełnił funkcję team leadera zespołu SEO. Wcześniej był związany z Grupą Pracuj.pl.
Do PMPG Polskie Media należą spółki wydające m.in. tygodniki „Wprost” i „Do Rzeczy” oraz ich serwisy internetowe. W trzecim kwartale br. grupa kapitałowa PMPG Polskie Media, osiągnęła wzrost przychodów o 14 proc. do 7,39 mln zł, a jej zysk netto zmalał z 1,68 mln zł do 692 tys. zł.
Dołącz do dyskusji: Maciej Eliasz: z Wirtualnej Polski do PMPG Polskie Media
Dużo tam dobrych osób ostatnio przeszło.