„M jak mieszkanie” bardziej ekskluzywne i lifestylowe
Wydawnictwo Murator wprowadza zmiany w miesięczniku wnętrzarskim “M jak mieszkanie”. Tytuł od lutowego wydania zyska lifestylowy charakter i bardziej ekskluzywny wygląd.
Od lutowego numeru „M jak mieszkanie” zmieniona została okładka pisma i odświeżone logo. Zdjęcie okładkowe obramowane jest elegancką białą ramką, a w logotypie zmieniono czcionkę na bardziej smukłą i nowoczesną. Autorką zmian jest Beata Cieśla, która od lipca 2013 roku odpowiada za makietę miesięcznika.
Zmiany w zawartości magazynu miały miejsce już w numerze styczniowym, gdy wprowadzono nowe działy: „Co nowego w kuchni?”, „Co nowego w łazience?”, „Co nowego w pokoju dziecka?”. Każdy z nich to przegląd nowości rynkowych. Na pierwszych stronach pisma pojawił się tzw. moodboard, czyli efektowny kolaż z kolorem miesiąca. Zagadnienia dotyczące remontu uporządkowano w cyklu “Remontujemy” Nowością był też dział “Dekorujemy”, gdzie w inspirujący sposób prezentowane są modne sposoby wykończenia wnętrz.
- Od kilku miesięcy tytuł ewoluował w stronę bardziej wyszukanego, makieta wzbogaciła się o duże inspirujące zdjęcia. Magazyn zyskuje na urodzie, nie tracąc swojego poradnikowego charakteru - mówi o zmianach Agnieszka Gruszczyńska-Hyc, redaktor naczelna miesięcznika „M jak mieszkanie”.
Po zmianach „M jak mieszkanie” ma trafiać do jeszcze szerszej grupy docelowej. W piśmie znajdują się bowiem bardziej zróżnicowane materiały redakcyjne, a przede wszystkim treści skierowane do bogatszych czytelników. Nie zmienia się jednak cena magazynu, która nadal ma wynosić 4,99 zł.
Z danych ZKDP wynika, że średnia sprzedaż ogółem pisma “M jak mieszkanie” w pierwszych trzech kwartałach br. wyniosła 43 838 egz. (więcej na ten temat).
Dołącz do dyskusji: „M jak mieszkanie” bardziej ekskluzywne i lifestylowe