Lufthansa: Warto przeżyć taką chwilę
16 kwietnia 2007 roku Lufthansa rozpoczęła kolejny etap kampanii w mediach.
Reklamy Lufthansy można zobaczyć w prasie (codziennej - Gazecie Wyborczej, Rzeczpospolitej, Gazecie Prawnej, Pulsie Biznesu, magazynach - Newsweek, Polityka, Przekrój, Manager Magazine, National Geographic, National Geographic Traveller, Brief, Forbes, Harvard Business Review, Forum) oraz na plakatach zewnętrznych w czterech miastach Polski, z których linie lotnicze oferują pasażerom połączenia (Warszawa, Katowice, Poznań, Gdańsk). Równocześnie realizowane są działania promocyjne w Internecie.
Kreacją reklamy Lufthansy zajęła się agencja McCann Erickson, natomiast za zakup mediów w Polsce odpowiedzialny był Mindshare.
Wraz z kampanią 'Warto przeżyć taką chwilę' rusza promocja cenowa 'Polecenie w dobrej cenie'. Lufthansa zaoferuje promocyjne ceny biletów na połączenia do Azji, Afryki, Europy i na Bliski Wschód.
Dołącz do dyskusji: Lufthansa: Warto przeżyć taką chwilę