Lufthansa niestandardowo reklamuje w Polsce loty z Berlina
Lufthansa zaczęła w zachodniej Polsce niestandardową kampanię promującą loty z Berlina do atrakcyjnych turystycznie regionów Europy i Bliskiego Wschodu. Akcja obejmuje restauracje, centra handlowe, hotele, radio RMF FM i social media.
W ramach kampanii lotów Lufthansy z Berlina cztery restauracje Berlin Döner Kebab w Szczecinie (w centrach handlowych Kaskada, Ster, Turzyn, Auchan Kołbaskowo) zostały obrandowane (plakatami, roll-upami i informacjami na menu boardach) w oparciu o motyw związany z ofertą przelotów. Dodatkowo najpopularniejsze danie w restauracjach zostało nazwane „Lufthansą z Berlina” oraz organizowany jest również konkurs dla klientów, w którym wygrać można bilety dla dwóch osób na połączenia Lufthansy z Berlina.
Z kolei w centrach handlowych Auchan Kołbaskowo, Kaskada i Kupiec w Szczecinie, Zgorzelec Plaza i Galeria Askana w Gorzowie Wielkopolskim ustawiono specjalną kreację - walizkę Lufthansy o wymiarach 3x2 metry.
Ponadto organizowany jest konkurs we współpracy z radiem RMF FM oraz prowadzone są działania w serwisach społecznościowych (Facebook i NK.pl). W wybranych szkołach wyższych ustawione zostaną również niestandardowe „berlińskie” tablice, na tle których studenci będą mogli zrobić zabawne pamiątkowe zdjęcie. Plakaty Lufthansy znaleźć będzie można również w hotelach w Poznaniu, Szczecinie, Wrocławiu, Zielonej Górze i Gorzowie Wielkopolskim. W wybranych miastach w zachodniej Polski Lufthansa przygotowała również branding autobusów komunikacji miejskiej. Za działania BTL odpowiada agencja MadeinWarsaw.
Dołącz do dyskusji: Lufthansa niestandardowo reklamuje w Polsce loty z Berlina