Łomżing z leżakowaniem w ciemności reklamuje piwo Łomża (wideo)
Po zmianie obsługującej markę agencji kreatywnej z PZL na Lowe Warsaw reklamy piwa Łomża (produkowanego przez Van Pur) nadal pokazują różne metody łomżingu. Nowa kampania jest prowadzona pod hasłem „Łomżing zaczyna się od leżakowania”.

Nowa reklama Łomży pokazuje trójkę kolegów, którzy popijają to piwo (czyli uprawiają tzw. łomżing), siedząc w ciemności. Ma to być analogia to metody jego produkcji, obejmującej m.in. leżakowanie w cimności. Spot kończy się sloganem „Łomżing zaczyna się od leżakowania”. Nie zmieniło się hasło główne marki: „Łomża. Źródło świadomego łomżingu”.
Różne metody łomżingu były pokazywane w zeszłorocznych reklamach Łomży, przygotowanych przez agencję PZL (obejrzyj najciekawsze z nich). Kreację nowej kampanii zajęła się agencja Lowe Warsaw, która w lutym br. po wygranym przetargu przejęła obsługę reklamową marki.
Nowa akcja reklamowa jest prowadzona od początku maja, przede wszystkim w telewizji i internecie.
Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MediaCom Warszawa.
Dołącz do dyskusji: Łomżing z leżakowaniem w ciemności reklamuje piwo Łomża (wideo)