Łomżing bez gadżetów w środowisku naturalnym reklamuje piwo Łomża (wideo)
Do emisji trafiły kolejne reklamy piwa Łomża (produkowanego przez Van Pur) pokazujące uprawianie łomżingu. Kampanię przygotowały i realizują firmy PZL, Bomaye i MediaCom Warszawa.
Pierwsza z nowych reklam piwa Łomża pokazuje, że łomżing można uprawiać bez drogich gadżetów, a druga przekonuje, że ten zwyczaj ma pozytywnych wpływ na środowisko naturalne.
Poprzednie tegoroczne spoty Łomży wyjaśniały różnicę między łomżingiem a zwykłym spacerem (obejrzyj to) oraz pokazywały uprawianie łomżingu w stroju służbowym (zobacz tę reklamę).
Kreację całej kampanii przygotowała agencja PZL, spoty wyprodukował dom produkcyjny Bomaye, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MediaCom Warszawa.
Dołącz do dyskusji: Łomżing bez gadżetów w środowisku naturalnym reklamuje piwo Łomża (wideo)