"Logo" z programem do nawigacji mobilnej
Do marcowego wydania „Logo” (Agora) została dołączona aplikacja do nawigacji Navmax przeznaczona na urządzenia mobilne.
Program będzie działać przez 60 dni na urządzeniach mobilnych typu smartfony i tablety z systemami Android i Windows Mobile.
Numer od 29 lutego br. jest dostępny w cenie 7,90 zł.
Nowe wydanie „Logo” jest promowane w kampanii obejmującej: prasę („Gazeta Wyborcza” i jej dodatki, „Metro”, „Przegląd Sportowy”, czasopisma Agory, magazyny m.in. „AutoŚwiat” i „Newsweek”), radio (Eska Rock, Radio TOK FM, Złote Przeboje, Roxy), internet (serwisy z grupy Gazeta.pl, WP.pl, a także logo24.pl oraz profil „Logo” na Facebooku) oraz nośniki reklamy zewnętrznej AMS w całej Polsce.
Działania przygotował dział marketingu czasopism Agory, a mediaplan - dom mediowy Starlink.
Dołącz do dyskusji: "Logo" z programem do nawigacji mobilnej