SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Nowe logo Xiaomi

Chińska firma technologiczna Xiaomi ogłosiła nową tożsamość wizualną firmy, łączącą filozofię organiczności z koncepcją „Alive”. Nowy branding ma na celu wzmocnienie pozycji Xiaomi w segmencie premium. Nowe logo ma symbolizować witalność firmy.

Prezentacja nowego brandingu XiaomiPrezentacja nowego brandingu Xiaomi

Przyjęcie bardziej miękkiego, zaokrąglonego konturu na rogach wcześniej kwadratowego logo, wraz z przeprojektowaną typografią, sprawia, że nowe logo jest teraz bardziej estetyczne. Kolor firmowy pozostaje pomarańczowy - symbolizujący żywość i młodość. Czarny i srebrny będą również używane jako kolory uzupełniające, aby dostosować się do wizerunku premium.

Na górze nowe logo Xiaomi, na dole poprzednia wersja

Nowe logo Xiaomi zostało zaprojektował Kenya Hara - profesor Musashino Art University i prezes Nippon Design Center (NDC).

Kenya Hara zaproponował nową koncepcję designu dla Xiaomi – nazwał ją „Alive”. Uważa on, że technologia Xiaomi podniosła jakość życia i oferuje ludziom możliwość kontroli nad swoim losem. Jest też w stanie dostosować się do wszelkich zmian w otoczeniu.

„Alive” pokazuje filozofię Xiaomi: ludzie są witalni, żyją, zmieniają się - technologia jest tworzona przez ludzi – technologia też musi zatem być żywa, inteligentnie zmieniać się wraz z nami - podaje w komunikacie firma.

Dołącz do dyskusji: Nowe logo Xiaomi

6 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Porebski
Jak z niczego zrobić wielka sprawę. Bzdura.
odpowiedź
User
wiesiek456
Jak dla mnie jest gorsze od poprzedniego, stare logo było lepsze
odpowiedź
User
Punktas
ksiaomi jest premium?

Od kiedy?
odpowiedź