Michel Moran na dalekiej północy reklamuje Śledzia Atlantyckiego Lisner (wideo)
W nowej kampanii marki Lisner z udziałem znanego restauratora Michela Morana reklamowane są przekąski ze śledzi. Akcję przygotowały agencja GPD Agency i dom mediowy Starcom.
W nowym spocie Michel Moran wybiera się na daleką, arktyczną północ, gdzie razem z mieszkającym tam mężczyzną je przekąski Lisnera ze śledzi. Reklama podkreśla, że Śledź Atlantycki zawiera filety ze śledzia w wyrazistych sosach z warzywami i przyprawami. Produkt jest przedstawiany jako „Dziki z natury”.
Michel Moran, znany przede wszystkim z programów kulinarnych „MasterChef” i „MasterChef Junior” w TVN, w reklamach marki Lisner występuje od ponad trzech lat. W poprzedniej dużej kampanii z jego udziałem promowane były sałatki O Mamo!, a we wcześniejszych m.in. hummus i przekąski rybne.
Za obsługę marketingową marki Lisner odpowiadają agencja GPD Agency (kreacja i produkcja reklam) oraz dom mediowy Starcom (planowanie i zakup mediów).
Działania reklamowe obejmują przede wszystkim telewizję.
Dołącz do dyskusji: Michel Moran na dalekiej północy reklamuje Śledzia Atlantyckiego Lisner (wideo)