Leroy Merlin promuje się nowym hasłem "A Life to Build"
Sieć hipermarketów budowlanych Leroy Merlin ma nową międzynarodową platformę komunikacyjną "A Life to Build". Przygotowała ją francuska agencja BETC.

Na potrzeby nowej komunikacji przygotowano pond 90-sekundowy film reklamowy, opowiadający historię rodziny z synem, która błąka się po pustyni w poszukiwaniu domu. Odnajdują zniszczoną, niewielką budowlę, gdzie znajdują schronienie. Szybko odkrywają, że dom ma w sobie niezwykłą magię.
Film podkreśla, że z domem łączą nas więzi emocjonalne, a w tworzenie domu to chodzi także o pracę nad sobą, nie tylko o kupowanie kolejnych mebli i urządzeń.
Za reżyserię filmu odpowiada Nicolai Fuglsig. Kreację przygotowała BETC, obsługą budżetu mediowego zajął się Havas Media.
Kampanie reklamowe
Dołącz do dyskusji: Leroy Merlin promuje się nowym hasłem "A Life to Build"