„Lepsza połowa dnia” w nowej formule zwiększyła słuchalność RMF FM
O 46 tys. osób wzrosła słuchalność popołudniowego magazynu RMF FM „Lepsza połowa dnia” po wprowadzeniu nowej formuły audycji. Zwiększył się też udział rozgłośni w tym paśmie. - Bardzo pozytywnie oceniamy nowy duet prowadzących - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Mariusz Gołda, dyrektor marketingu Grupy RMF.
Od września 2016 roku „Lepsza połowa dnia”, nadawana w dni powszednie w RMF FM w godz. 14.00-18.00, ma nowych prowadzących - Roberta Karpowicza i Jacka Tomkowicza. Zastąpili oni w tych rolach Kamila Baleję i Katarzynę Wilk, która odeszła ze stacji.
Zasięg tego pasma RMF FM w czwartym kwartale 2016 roku w grupie wiekowej 15-75 lat wyniósł 5,543 mln słuchaczy - wynika z danych Radio Track Millward Brown, udostępnionych Wirtualnemedia.pl przez nadawcę. Względem analogicznego okresu rok wcześniej wynik też zwiększył się o 46 tys. osób.
Średni udział RMF FM w tym czasie wyniósł 25,1 proc. i był wyższy niż średni dobowy udział tej stacji w ostatnim kwartale ub.r., który wyniósł 24 proc. Wynik tego pasma względem analogicznego okresu 2015 roku zwiększył się o 0,6 pkt. proc.
Słuchalność pasma "Lepsza połowa dnia" w RMF FM (poniedziałek-piątek; godz. 14.00-17.59) | ||
Wirtualnemedia.pl | IV kwartał 2015 | IV kwartał 2016 |
Udział w czasie słuchania (w proc.) | 24,5% | 25,1% |
Zasięg pasma (liczba osób) | 4 497 000 | 4 543 000 |
N= | 15 039 | 15 038 |
Jak przekazał nam nadawca, średni czas słuchania pasma RMF FM, w którym emitowana jest „Lepsza połowa dnia”, w IV kwartale ub.r. wyniósł 85 minut.
- Bardzo pozytywnie oceniamy nowy duet prowadzących i cieszymy się, że słuchacze również doceniają ich sposób prowadzenia i poczucie humoru - komentuje dla Wirtualnemedia.pl Mariusz Gołda, dyrektor marketingu Grupy RMF. - Wyniki słuchalności „Lepszej połowy dnia”, choć na razie bardzo wstępne, bo po zaledwie czterech miesiącach emisji programu w nowej formule, nastrajają nas optymistycznie i mamy nadzieję na dalsze wzrosty - dodaje.
Średni udział słuchania RMF FM w grupie wiekowej 15-75 lat w 2016 roku wyniósł 24,5 proc.
Dołącz do dyskusji: „Lepsza połowa dnia” w nowej formule zwiększyła słuchalność RMF FM
I co z tego? Widać po wynikach, że ten sam kicz inaczej opakowany lepiej się sprzedaje. Widocznie ludzie z Kopca to fachowcy.