"Łączy nas więcej niż nam się wydaje" - twierdzi Tomasz Jakubiak w nowej kampanii banków spółdzielczych
Pod hasłem „Łączy nas więcej niż nam się wydaje” rozpoczęła się kampania banków spółdzielczych z Grupy BPS oraz Banku BPS. Zrzeszenie BPS planuje intensywną obecność reklamową w 2024 roku, zarówno w telewizji, jak i innych mediach.
– Zgodnie z naszą strategią, w komunikacji marketingowej cały czas podkreślamy, że banki spółdzielcze są blisko swoich klientów i każdy może w nich znaleźć dla siebie coś ciekawego. W najnowszej reklamie pokazujemy – dosłownie: my, pracownicy banków i nasi klienci – że łączy nas więcej niż nam się wydaje. To nie tylko idea czy koncept kreatywny, ale nasza rzeczywistość. Dlatego zrezygnowaliśmy z aktorów, a do udziału w reklamie zaprosiliśmy naszych klientów i pracowników – mówi Robert Szymański, dyrektor Biura Marketingu w Banku BPS.
W nagraniach reklamy oraz w sesji fotograficznej wzięło udział 26 pracowników i klientów banków spółdzielczych z Grupy BPS i Banku BPS. Najmłodszy uczestnik miał 18 lat, a najstarszy – 72 lata. Zostali wyłonieni spośród ponad 150 osób, które odpowiedziały na zaproszenie w mediach społecznościowych Zrzeszenia BPS.
Najnowszy spot reklamowy Banków Spółdzielczych z Grupy BPS i Banku BPS to kontynuacja kampanii „Załatw to po sąsiedzku!”. Z historią opowiedzianą w poprzednich reklamach łączy go osoba ambasadora marki, Tomasza Jakubiaka, który pyta klientów i pracowników banków o różne sprawy z ich codziennego życia.
– Pierwsza w 2024 roku odsłona naszej kampanii ma charakter wizerunkowy. Zależy nam na uświadomieniu odbiorcom, że banki spółdzielcze są otwarte na każdego ze swojego sąsiedztwa. Niektórym wciąż się wydaje, że z usług naszych banków mogą korzystać tylko pewne wybrane grupy. Dlatego potrzebujemy takiego mocnego przekazu, w telewizji o dużym zasięgu i z odpowiednią intensywnością – dodaje Robert Szymański.
Oprócz reklamy wizerunkowej, Zrzeszenie BPS planuje również wsparcie sprzedaży wybranych produktów. Zapowiadane są także wersje spotów dostosowane, dzięki użyciu sztucznej inteligencji, do potrzeb każdego z 307 banków spółdzielczych.
Oprócz reklamy wizerunkowej, Zrzeszenie BPS planuje również wsparcie sprzedaży wybranych produktów. Zapowiadane są także wersje spotów dostosowane, dzięki użyciu sztucznej inteligencji, do potrzeb każdego z 307 banków spółdzielczych.
Dołącz do dyskusji: "Łączy nas więcej niż nam się wydaje" - twierdzi Tomasz Jakubiak w nowej kampanii banków spółdzielczych