Łaciate pokazuje i udostępnia krowy w internecie
W internecie uruchomiono promujący markę Łaciate serwis pokazującyna żywo krowy w zagrodzie. W witrynie można też stworzyć i hodowaćwłasną wirtualną krowę, wygrywając prawdziwe pieniądze na dawanymprzez nią mleku.
Serwis pokazujący na żywo krowy w oborze uruchomiła pod adresemwww.laciate.o2.plSpółdzielnia Mleczarska "Mlekpol" produkująca mleko i śmietankiŁaciate. W witrynie można oglądać te zwierzęta za pośrednictwemczterech kamer oraz głosować na piosenki, które będą im puszczane.Na stronie działa też gra społecznościowa polegająca na tworzeniu ihodowaniu wirtualnych krów, których poziom rozwinięcia i ilośćdawanego przez nie mleka decyduje o cotygodniowej nagrodzieprzyznawanej właścicielowi najlepszej z nich.
Serwis internetowy, który będzie działał do końca roku, stanowiniestandardowy element jesiennej kampanii marki Łaciate. Akcjaobejmuje telewizję (stacje ogólnodostępne, jak TVP, TVN i Polsat,oraz niszowe), wysokonakładową prasę kobiecą oraz akcjeambientowe.
Kampania została opracowana i realizowana przez działInteraction domu mediowego Mediaedge:cia we wspołpracy z agencjąG7.
Dołącz do dyskusji: Łaciate pokazuje i udostępnia krowy w internecie