Kulturalny Wrocław
Rozpoczyna się kampania reklamowa dla Wrocławia.
Media Concept wygrał przetarg zorganizowany przez Urząd MiejskiWrocławia, który dotyczył zakupu kampanii reklamowej na nośnikachreklamy zewnętrznej, promującej wydarzenia kulturalne w mieście,pod hasłem "Wrocław - Kulturalny".
Plakaty mają być swego rodzaju informatorem kulturalnym -informować będą m.in. o festiwalu Wrocław Non Stop oraz imprezach zcyklu Wratislavia Cantans.
Kampania odbędzie się w czterech miesiącach: czerwcu, lipcu,sierpniu i listopadzie 2008.
Wykorzystane w niej zostaną nośniki reklamowe typu billboard icitylight. Wśród kryteriów oceny znalazły się oprócz kosztów,sposób doboru nośników, split powierzchni eksponowanych w miastach(Warszawa, Kraków, Poznań, Gdańsk, Łódź, Katowice, GórnośląskiOkręg Przemysłowy) oraz dodatkowe parametry jakościowe.
Dołącz do dyskusji: Kulturalny Wrocław