Kulinarne podróże Roberta Makłowicza w świątecznych reklamach Tesco (wideo)
Bożonarodzeniowa kampania reklamowa hipermarketów Tesco jest oparta na spotach, w których Robert Makłowicz pokazuje świąteczne zwyczaje kulinarne w różnych krajach. Akcję przygotowały i realizują firmy Red8 Advertising i Initiative Warszawa.
Bożonarodzeniowe reklamy Tesco nawiązują do formatu telewizyjnych programów Roberta Makłowicza. W spotach kucharz odwiedza różne zakątki świata (w obecnie emitowanym - Danię, a w poprzednich m.in. Norwegię i Meksyk) i opowiada o świątecznych zwyczajach kulinarnych ich mieszkańców.
W kampanii reklamowane są artykuły żywnościowe, m.in. oferta Tesco Finest obejmująca kawy, herbaty, słodycze i przyprawy wysokiej jakości z różnych stron świata.
W ramach akcji w serwisie internetowym Tesco.pl uruchomiono dział Świąteczny Pomocnik z radami dotyczącymi przygotowań przedświątecznych i przepisami kulinarnymi, m.in. autorstwa Roberta Makłowicza.
Makłowicz jest głównym bohaterem reklam Tesco od maja br., kiedy na stałe zastąpił w nich animowanych Henia i Krysię (więcej na ten temat).
Obecna kampania reklamowa jest prowadzona od połowy listopada, przede wszystkim w telewizji i internecie.
Kreacją reklam zajęła się agencja Red8 Advertising, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Initiative Warszawa.
Dołącz do dyskusji: Kulinarne podróże Roberta Makłowicza w świątecznych reklamach Tesco (wideo)