1,64 mln widzów „Kuchennych rewolucji”. TVN bezkonkurencyjny w 16-49, ma 20 proc. udziału w rynku
Jesienne odcinki „Kuchennych rewolucji” Magdy Gessler gromadzą 1,64 mln widzów, o 350 tys. osób mniej niż rok temu. Reality-show daje TVN drugie miejsce w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz pozycję bezkonkurencyjnego lidera w grupie komercyjnej 16-49.
Nowe odcinki 21. sezonu „Kuchennych rewolucji” oglądać można w czwartki o godz. 21.30, począwszy od 3 września br. Trzy pierwsze pokazane jesienią odcinki najnowszej serii programu TVN śledziło średnio 1,64 mln osób. Przełożyło się to na 13,98 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 19,56 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 17,54 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Najchętniej oglądany odcinek produkcji wyemitowano 17 września br. Przed telewizorami zgromadził 1,76 mln oglądających.
Widownia reality-show Magdy Gessler w porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej spadła o 350 tys. osób. Wówczas (tj. w okresie od 5 do 19 września 2019 roku) „Kuchenne rewolucje” oglądało średnio 1,99 mln widzów, przy udziałach na poziomie 15,90 proc. w 4+, 20,02 proc. w 16-49 i 18,89 proc. w 16-59.
Grupa komercyjna dla TVN
TVN w czasie emisji premierowych odcinków „Kuchennych rewolucji” jest wiceliderem w rynku telewizyjnym. Pierwsze miejsce zajmuje TVP1, emitująca w tym czasie gł. „Ojca Mateusza” i „Sprawę dla reportera”, co przekłada się na 14,62 proc. udziału. Dalej plasują się: Polsat („Przyjaciółki” i „Love Island. Wyspa miłości”; 7,93 proc.) oraz TVP2 (filmy fabularne; 4,39 proc.).
Wśród widzów w grupach wiekowych 16-49 i 16-59 TVN jest bezkonkurencyjnym liderem.
Udział TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2019 roku wyniósł 8,45 proc.
Dołącz do dyskusji: 1,64 mln widzów „Kuchennych rewolucji”. TVN bezkonkurencyjny w 16-49, ma 20 proc. udziału w rynku