„Kuchenne rewolucje” Magdy Gessler hitem telewizji TVN
Trzeci sezon „Kuchennych rewolucji” Magdy Gessler oglądało 2,87 mln widzów - to najlepszy wynik od początku jego nadawania w TVN. Stacja była podczas emisji show zdecydowanym liderem w grupie 16-49.
Trzeci sezon, emitowany w TVN od 12 lutego, oglądało średnio 2,87 mln widzów co dało 24 proc. udziału w rynku w grupie 4+ oraz 31,1 proc. udziału wśród widzów między 16 a 49 rokiem życia. Pierwszy sezon, nadany przed rokiem, przyciągnął 2,31 mln widzów - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.
DATA | AMR | SHR% | SHR% 16-49 |
12-02-2011 | 3195561 | 23,86% | 30,76% |
19-02-2011 | 3211330 | 23,82% | 30,99% |
26-02-2011 | 3154825 | 22,52% | 28,31% |
5-03-2011 | 3047857 | 22,84% | 27,39% |
12-03-2011 | 2836598 | 22,70% | 30,55% |
19-03-2011 | 3074326 | 25,20% | 32,92% |
26-03-2011 | 3204320 | 21,34% | 27,36% |
2-04-2011 | 2538453 | 25,33% | 33,49% |
9-04-2011 | 2919339 | 25,76% | 35,71% |
16-04-2011 | 2619900 | 28,36% | 37,25% |
23-04-2011 | 2354132 | 22,48% | 28,53% |
30-04-2011 | 2327283 | 26,30% | 34,97% |
średnio | 2873755 | 23,96% | 31,09% |
Liderem rynku w trakcie emisji „Kuchennych rewolucji” wśród ogółu widzów była TVP1 z 3,1 mln widzów i 25,69 proc. udziału w rynku. Telewizja TVN okazała się jednak bezkonkurencyjna w grupie 16-49.
Konkurencja | AMR | SHR% | SHR(16-49) |
TVP1 | 3090540 | 25,69% | 19,40% |
TVN | 2873755 | 23,96% | 31,09% |
TVP2 | 1300964 | 10,82% | 6,75% |
POLSAT | 1076108 | 8,95% | 9,58% |
Produkcję śledziły przede wszystkim kobiety, mieszkańcy miast oraz osoby z wykształceniem średnim i wyższym. Jak wynika z danych Nielsen Audience Measurement wpływy reklamowe wyniosły 12,8 mln złotych (dane cennikowe, bez rabatów).
Profil | TVN | ADH % | AFF |
Płeć | Mężczyźni | 34,58% | 72 |
Kobiety | 65,42% | 126 | |
Wiek | 4-9 | 3,10% | 52 |
10-15 | 4,37% | 64 | |
16 - 19 | 2,88% | 51 | |
20 - 24 | 4,89% | 62 | |
25 - 29 | 9,77% | 110 | |
30 - 34 | 9,32% | 113 | |
35 - 39 | 9,37% | 127 | |
40 - 44 | 7,40% | 115 | |
45 - 49 | 7,24% | 105 | |
50 - 54 | 10,01% | 124 | |
55 - 59 | 10,24% | 132 | |
60+ | 21,41% | 106 | |
Wlk. miasta | Wieś | 27,64% | 71 |
< 50 tys. | 24,86% | 103 | |
50-100 tys. | 11,70% | 136 | |
100-200 tys. | 10,90% | 135 | |
200-500 tys. | 12,45% | 134 | |
> 500 tys. | 12,46% | 114 | |
Wykształcenie | Podstawowe | 44,82% | 99 |
Średnie | 33,66% | 114 | |
Wyższe | 14,05% | 112 | |
Inne | 7,47% | 59 |
TVN wyprodukuje kolejny sezon reality, obecnie trwa rekrutacja restauratorów. Na razie nie ma informacji kiedy „Kuchenne rewolucje 4” trafią na antenę. Od 7 maja stacja nadaje powtórki programu.
Dołącz do dyskusji: „Kuchenne rewolucje” Magdy Gessler hitem telewizji TVN