Kuba Wojewódzki w niestandardowej kampanii AXE
W najnowszej kampanii dezodorantów AXE bierze udział showman Kuba Wojewódzki.
Kampania wystartowała 7 maja w telewizji i Internecie. Przez cały tydzień na antenie TVN, a także m.in. w portalach Onet.pl, Interia.pl, Smog.pl i w komunikatorze Gadu-Gadu anonsowane były spoty z Kubą, bez podawania jednak reklamowanej marki.
Cała reklama przedstawiająca stado dziewczyn ubranych jedynie w skąpie czarne bikini, które biegną do studia programu Kuby Wojewódzkiego, bo ten „wabi” je spryskując się dezodorantem AXE została wyemitowana 13 maja w przerwach reklamowych talk show Wojewódzkiego w TVN i to była jej... ostatnia emisja.
Nie znaczy to jednak, że kampania się skończyła. W najbliższym czasie będą miały miejsce niestandardowe działania PR, skierowane do mediów, nawiązujące do programu Kuby Wojewódzkiego. Jednak na razie nie są znane żadne szczegóły.
Jak podkreślają przedstawiciela firmy Unilever, producenta Axe, powodem wyboru do udziału w akcji właśnie Wojewódzkiego jest na jego osobowość i cechy, jakie reprezentuje, czyli indywidualizm, inteligencja, młodość, błyskotliwość, nieprzeciętny styl i poczucie humoru. Jest on także postacią inspirującą dla grupy docelowej kampanii, czyli chłopców i młodych mężczyzn w wieku 15 – 25 lat.
Kreację kampanii przygotował kwartet agencji – Tequila Polska, G7, MadOnet oraz BBH Londyn. Każda agencja odpowiada za różne jej elementy. Media zaplanowała spółka PHD należąca do OMG.
Dołącz do dyskusji: Kuba Wojewódzki w niestandardowej kampanii AXE