SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Kuba Wojewódzki” stracił 140 tys. widzów, show TVN nadal liderem w 16-49

Najnowszą serię „Kuby Wojewódzkiego” ogląda średnio 682 tys. osób, o 138 tys. widzów mniej niż w analogicznym okresie rok wcześniej. TVN w czasie emisji programu zajmuje drugie miejsce w rynku telewizyjnym w 4+ i pierwsze w 16-49.

Kuba Wojewódzki, fot. TVNKuba Wojewódzki, fot. TVN

Premierowe odcinki 30. serii „Kuby Wojewódzkiego” na antenie TVN oglądać można we wtorki o godz. 22.30, począwszy od 16 lutego br.

Trzy pierwsze z nich obejrzało średnio 682 tys. osób, co zapewniło stacji 8,52 proc. udziału wśród wszystkich widzów, 10,67 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 9,58 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Hitem Marcin Najman i Piotr Głowacki

Do tej pory najchętniej oglądany odcinek talk-show zgromadził przed telewizorami 745 tys. widzów. Wyemitowany został 23 lutego, a gościli w nim bokser Marcin Najman oraz aktor Piotr Głowacki.

W porównaniu do emitowanej rok temu 28. serii, widownia „Kuby Wojewódzkiego” spadła o 138 tys. osób. Trzy pierwsze odcinki formatu pokazane rok temu oglądało średnio 820 tys. osób, a udział TVN wynosił wtedy 9,53 proc. w 4+, 12,14 proc. w 16-49 oraz 11,02 proc. w 16-59.

TVN w paśmie nadawania programu Wojewódzkiego jest wiceliderem rynku telewizyjnego. Pierwsze miejsce zajmuje TVP2, emitująca wówczas gł. „Zainwestuj w marzenia” i powtórki „Stulecia Winnych”, co przekłada się na 8,52 proc. udziału. Trzeci jest Polsat (gł. „Love Island. Wyspa miłości” i filmy fabularne; 6,16 proc.), a czwarta - TVP1 („Magazyn Ekspresu Reporterów” i „Ocaleni”; 3,62 proc.).

Wśród widzów w grupach wiekowych 16-49 i 16-59 TVN jest stacją pierwszego wyboru.

Udział TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2020 roku wyniósł 7,49 proc.

Dołącz do dyskusji: „Kuba Wojewódzki” stracił 140 tys. widzów, show TVN nadal liderem w 16-49

36 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
kor
To już krok od produkcji np TTV które maja podobną oglądalność. Brak rozwoju, brak pomysłu,
odpowiedź
User
JJ
Kuba to już odgrzewane kotlety, nic nowego, brak pomysłu. Trwa aby trwać. Nuda i tyle.
odpowiedź
User
Karczu
Odcinek z 2 marca ledwo 550 tys widzów. Program z sezonu na sezon zbliża się ku upadkowi.
odpowiedź