„Kuba Wojewódzki” stracił 140 tys. widzów, show TVN nadal liderem w 16-49
Najnowszą serię „Kuby Wojewódzkiego” ogląda średnio 682 tys. osób, o 138 tys. widzów mniej niż w analogicznym okresie rok wcześniej. TVN w czasie emisji programu zajmuje drugie miejsce w rynku telewizyjnym w 4+ i pierwsze w 16-49.
Premierowe odcinki 30. serii „Kuby Wojewódzkiego” na antenie TVN oglądać można we wtorki o godz. 22.30, począwszy od 16 lutego br.
Trzy pierwsze z nich obejrzało średnio 682 tys. osób, co zapewniło stacji 8,52 proc. udziału wśród wszystkich widzów, 10,67 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 9,58 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Hitem Marcin Najman i Piotr Głowacki
Do tej pory najchętniej oglądany odcinek talk-show zgromadził przed telewizorami 745 tys. widzów. Wyemitowany został 23 lutego, a gościli w nim bokser Marcin Najman oraz aktor Piotr Głowacki.
W porównaniu do emitowanej rok temu 28. serii, widownia „Kuby Wojewódzkiego” spadła o 138 tys. osób. Trzy pierwsze odcinki formatu pokazane rok temu oglądało średnio 820 tys. osób, a udział TVN wynosił wtedy 9,53 proc. w 4+, 12,14 proc. w 16-49 oraz 11,02 proc. w 16-59.
TVN w paśmie nadawania programu Wojewódzkiego jest wiceliderem rynku telewizyjnego. Pierwsze miejsce zajmuje TVP2, emitująca wówczas gł. „Zainwestuj w marzenia” i powtórki „Stulecia Winnych”, co przekłada się na 8,52 proc. udziału. Trzeci jest Polsat (gł. „Love Island. Wyspa miłości” i filmy fabularne; 6,16 proc.), a czwarta - TVP1 („Magazyn Ekspresu Reporterów” i „Ocaleni”; 3,62 proc.).
Wśród widzów w grupach wiekowych 16-49 i 16-59 TVN jest stacją pierwszego wyboru.
Udział TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2020 roku wyniósł 7,49 proc.
Dołącz do dyskusji: „Kuba Wojewódzki” stracił 140 tys. widzów, show TVN nadal liderem w 16-49