Show „Kuba Wojewódzki” ogląda milion widzów. TVN nokautuje konkurencję
Najnowszą serię „Kuby Wojewódzkiego” ogląda średnio 1,04 mln osób, niemal tyle samo ile w analogicznym okresie rok wcześniej. TVN w czasie emisji programu jest zdecydowanym liderem w rynku telewizyjnym zarówno w 4+, jak i w 16-49.
Premierowe odcinki 27. serii „Kuby Wojewódzkiego” na antenie TVN oglądać można we wtorki o godz. 22.30, począwszy od 3 września br. Trzy pierwsze z nich obejrzało średnio 1,04 mln osób, co zapewniło stacji 12,56 proc. udziału wśród wszystkich widzów, 16,74 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 14,71 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Do tej pory najchętniej oglądany odcinek talk-show zgromadził przed telewizorami 1,09 mln widzów. Wyemitowany został on 17 września br., a gościli w nim muzycy reaktywowanej Budki Suflera oraz kabareciarz Igor Kwiatkowski.
W porównaniu do emitowanej rok temu 25. serii, widownia „Kuby Wojewódzkiego” niemal się nie zmieniła. Trzy pierwsze odcinki formatu pokazane rok temu oglądało średnio 1,06 mln osób, a udział TVN wynosił wtedy 12,65 proc. w 4+, 17,64 proc. w 16-49 oraz 14,90 proc. w 16-59.
TVN w paśmie nadawania programu Jakuba Wojewódzkiego jest zdecydowanym liderem rynku telewizyjnego. Drugie miejsce zajmuje TVP1, emitująca wówczas gł. „Magazyn Expressu Reporterów”, co przekłada się na 5,64 proc. udziału. Trzeci jest Polsat (gł. „Love Island. Wyspa miłości”; 5,61 proc.), a czwarta - TVP2 (gł. filmy dokumentalne; 5,05 proc.).
Również wśród widzów w grupach wiekowych 16-49 i 16-59 TVN ma ogromną przewagę nad konkurencją.
Udział TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2018 roku wyniósł 9,38 proc.
Dołącz do dyskusji: Show „Kuba Wojewódzki” ogląda milion widzów. TVN nokautuje konkurencję