„Kuba Wojewódzki” zyskał 120 tys. widzów, TVN liderem. Hitem Lichota, Materna i Dębski
Najnowszą serię „Kuby Wojewódzkiego” ogląda średnio 1,06 mln osób, o 120 tys. widzów więcej niż w analogicznym okresie rok wcześniej. TVN w czasie emisji programu jest liderem w rynku telewizyjnym, a w grupie 16-49 ma dużą przewagę.
Premierowe odcinki 25. serii „Kuby Wojewódzkiego” na antenie TVN oglądać można we wtorki o godz. 22.30, począwszy od 4 września br. Trzy pierwsze z nich obejrzało średnio 1,06 mln osób, co zapewniło stacji 10,67 proc. udziału wśród wszystkich widzów, 17,64 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 14,90 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Do tej pory najchętniej oglądany odcinek talk-show zgromadził przed telewizorami 1,13 mln widzów. Wyemitowany został on 12 września br., a gościli w nim Leszek Lichota, Krzysztof Materna i Radzimir Dębski.
W porównaniu do emitowanej rok temu 23. serii, widownia „Kuby Wojewódzkiego” wzrosła o około 120 tys. osób. Trzy pierwsze odcinki formatu pokazane rok temu oglądało średnio 936 tys. osób, a udział TVN wynosił wtedy 10,67 proc. w 4+, 13,54 proc. w 16-49 oraz 12,08 proc. w 16-59.
TVN w paśmie nadawania programu Kuby Wojewódzkiego jest liderem rynku telewizyjnego. Drugie miejsce zajmuje Polsat, emitujący wówczas „Magazyn Expressu Reporterów” oraz filmy dokumentalne, co przekłada się na 7,86 proc. udziału. Trzecia jest TVP1 (seriale i filmy zagraniczne; 6,91 proc.), a czwarty - Polsat (filmy fabularne; 6,09 proc.).
Wśród widzów w grupach wiekowych 16-49 i 16-59 przewaga TVN jest jeszcze większa.
Udział TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w I półroczu br. wyniósł 9,79 proc.
Dołącz do dyskusji: „Kuba Wojewódzki” zyskał 120 tys. widzów, TVN liderem. Hitem Lichota, Materna i Dębski