„Top model” zyskał 250 tys. widzów. TVN liderem w grupie 16-49
Siódmą edycję programu „Top model” ogląda w TVN średnio 1,60 mln widzów, o 250 tys. więcej niż gromadziła emitowana dwa lata temu szósta seria reality-show. TVN w czasie emisji formatu jest wiceliderem wśród wszystkich widzów i liderem w grupie 16-49.
TVN siódmą serię „Top model” pokazuje w poniedziałki o godz. 21.30 począwszy od 3 września br. Średnia oglądalność pierwszych trzech odcinków reality-show wyniosła 1,60 mln widzów. Przełożyło się to na 12,70 proc. udziału wśród wszystkich widzów, 19,16 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 15,92 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Najwięcej osób obejrzało drugi odcinek „Top model 7”. Zgromadził on przed telewizorami 1,74 mln widzów.
Najnowsza edycja „Top model” notuje o 250 tys. osób wyższą widownię niż emitowana dwa lata temu szósta odsłona formatu. Wówczas po trzech odcinkach program gromadził 1,35 mln widzów, a jego udział w rynku wynosił odpowiednio 10,33 proc., 16,06 proc. oraz 13,15 proc.
W paśmie nadawania szóstej serii „Top model” TVN jest wiceliderem rynku telewizyjnego. Pierwsze miejsce zajmuje TVP2, nadająca w tym czasie kulisy „M jak miłość” i „Magazyn Ekspresu Reporterów”, co daje jej 20,43 proc. udziału. Trzeci jest Polsat (filmy fabularne; 10,05 proc.), a czwarta - TVP1 (różne audycje; 1,71 proc.).
Taka sama jest kolejność stacji wśród widzów w grupie wiekowej 16-59. Z kolei w grupie komercyjnej 16-49 TVN jest liderem, a dalej plasują się: Dwójka, Polsat i Jedynka.
Udział TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2017 roku wyniósł 9,87 proc.
Dołącz do dyskusji: „Top model” zyskał 250 tys. widzów. TVN liderem w grupie 16-49