311 nominacji w KTR 2017, najwięcej dla Saatchi&Saatchi Interactive Solutions
W tegorocznej edycji Polskiego Konkursu Reklamy KTR przyznano 311 nominacji, najwięcej w kategoriach Design, Warsztat Audio/Video i Ilustracja. Zdecydowanie najwięcej szans na nagrody ma Saatchi&Saatchi Interactive Solutions.
Do Polskiego Konkursu Reklamy KTR w 12 kategoriach zgłoszono 1210 prac. Oceniało je 111-osobowe jury podzielone na siedem grup. Przewodniczącą jury jest Luciana Cani, senior vice president i executive creative director w agencji Lapiz.
Jurorzy przyznali 311 nominacji: w kategorii Design - 53 (ze 160 zgłoszeń), w Warsztat Audio Video - 49 (z 314), w Ilustracja - 46 (z 72), w Film - 31 (ze 136), w Fotografia - 29 (z 87), w Digital & Mobile - 29 (ze 155), w PR & Event - 23 (z 67), w Active Advertising - 18 (z 74), w Kampania - 12 (z 42), w Media - 11 (z 48), w Druk - 10 (z 47), a w kategorii Radio nie przyznano żadnej nominacji (przy 8 zgłoszeniach).
Zdecydowanie najwięcej nominacji (33 w 8 kategoriach) otrzymała agencja Saatchi&Saatchi Interactive Solutions. 180heartbeats + Jung V. Matt ma 16 szans na nagrody, a DDB&tribal - 14.
Wszystkie nagrody zostaną wręczone podczas gali 26 maja w Teatrze Polskim w Warszawie.
Dołącz do dyskusji: 311 nominacji w KTR 2017, najwięcej dla Saatchi&Saatchi Interactive Solutions