SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Kto słucha radia RMF FM?

Stacja radiowa RMF FM jest najchętniej słuchana przez mężczyzn, osoby w wieku 25-39 lat oraz z wykształceniem średnim - wynika z raportu portalu Wirtualnemedia.pl.

Z raportu Radio Track Millward Brown przygotowanego na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl wynika, iż w okresie grudzień 2012 – luty 2013 RMF FM słuchało 53,4 proc. mężczyzn oraz 46,6 proc. kobiet.

RMF FM najchętniej słuchają osoby w wieku od 25 do 39 lat, którzy stanowią 37,8 proc. jej wszystkich słuchaczy. Antena ta jest też chętnie słuchana przez osoby w wieku od 40 do 59 lat (35,6 proc.).

RMF FM jest najpopularniejszą stacją wśród osób z wykształceniem średnim (36,1 proc.). 

Profil słuchacza RMF FM grudzień 2012 : luty 2013
Płeć   mężczyźni 53,4%
  kobiety 46,6%
Kategoria wieku   15-24 lata 19,0%
  25-39 lat 37,8%
  40-59 lat 35,6%
  60-75 lat 7,6%
Wykształcenie   podstawowe 15,3%
  zasadnicze zawodowe 27,7%
  średnie 36,1%
  wyższe 20,9%
Wirtualnemedia.pl N=21 058


Przypomnijmy, że RMF FM jest liderem rynku radiowego w Polsce (więcej na ten temat).

Od fali październikowej 2012 do badania Radio Track wprowadzony został nowy model ważenia. W celu wyrównania struktury próby do struktury populacji do ważenia danych surowych wprowadzono kategorię wykształcenia. Została ona dodana do dotychczas stosowanych kategorii, takich jak: płeć, wiek, miejsce zamieszkania, wielkość gospodarstwa oraz dzień tygodnia.

Dołącz do dyskusji: Kto słucha radia RMF FM?

18 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Neo
Kto słucha RMF? Większości ludzie niewykształceni lub ci po zawodówkach. Powód? Cały czas wierzą, że trafią Wielką Kumulację, nie wymagają błyskotliwych tekstów, wystarczy im prezenter, który powie która godzina i jaka pogoda, a co 5 minut przypomni o wysłaniu sms-a. Wysłucha codziennie swoich ulubionych hitów około 100 granych w różnych kombinacjach czasowych, raz usłyszy rano innym razem popołudniu lub wieczorem, tak by miał wrażenie, że słucha czegoś nowego. A na koniec będzie mógł zadedykować piosenkę, nie swoją ale zaproponowaną przez komputer i wysłucha co godzinę mega ważnych informacji czytanych przez serwisantów z takim przejęciem, że głowa boli.
0 0
odpowiedź
User
Pise DAT
Czyli radiowa wiocha :-) czas umierać :-)
0 0
odpowiedź
User
Zdzichu
Tego badziewia słuchają ludzie bez gustu, którzy nie znają prawdziwej muzyki i którym wystarczy byle sieczka puszczana w koło Macieju przeplatana reklamami co 15 minut.
0 0
odpowiedź