Książęce reklamowane w wersji Jasne Ryżowe
Kolejny raz do sprzedaży trafia Jasne Ryżowe, letni wariant piwa Książęce (Kompania Piwowarska). Wspiera to kampania reklamowa przygotowana i realizowana przez firmy Lubię to, Nairobia, Mango Design, MEC i Rc2.
Książęce Jasne Ryżowe zadebiutowało na rynku w kwietniu ub.r. Kompania Piwowarska informuje, że do tej pory sprzedano 1,4 mln jego butelek.
- Pojawienie się w ubiegłym roku Jasnego Ryżowego przyczyniło się do wzrostu całej kategorii piwnych specjalności. Za każdym razem gdy do sklepów trafia jedna z naszych nowości sprzedaż kategorii rośnie - przekonuje Ewa Romaniuk, brand manager marki Książęce.
W związku z zeszłoroczną popularnością Książęce Jasne Ryżowe jest wprowadzane do sprzedaży także w tym roku. Można je kupić w całym kraju w butelkach 500 ml kosztujących ok. 3,59 zł. Opakowanie zaprojektowało studio Mango Design.
Powrót piwa na rynek wspierają działania reklamowe prowadzone w internecie (reklamy display, aktywności na Facebooku) oraz sklepach (dodatkowe ekspozycje, ulotki, materiały w katalogach handlowych, akcje samplingowe). W maju kampania obejmie także telewizję (największe stacje i kanały tematyczne).
Aktywności w internecie realizuje agencja Lubię to, materiały POSM przygotowały firmy Nairobia i Mango Design, za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MEC, a działania public relations zaplanowała i prowadzi agencja Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants.
Dołącz do dyskusji: Książęce reklamowane w wersji Jasne Ryżowe