Krzysztof Stanowski w kampanii „Misja Zmiana" Just Join IT i Rocket Jobs. „W poprzedniej pracy nie było OK”
Krzysztof Stanowski, twórca Kanału Zero, wystąpił w nowej kampanii reklamowej portali pracy rocketjobs.pl i justjoin.it „Misja Zmiana”, w której namawia do zmiany pracy na własnych warunkach.
Rocketjobs.pl i justjoin.it zostali partnerami Kanału Zero w styczniu 2024 r., jeszcze przed startem projektu.
- Krzysiek zmienił swoje życie zmieniając pracę, a my pomagamy ludziom zmienić prace na lepszą - skomentował nawiązanie współpracy Piotr Nowosielski, właściciel portali pracy rocketjobs.pl i justjoin.it.
Stanowski w spocie “Misja Zmiana”
Na start Kanału Zero portale wspólnie ze Stanowskim ogłosiły „pracę marzeń”, gdzie do zdobycia był miesięczny pobyt all inclusive na Teneryfie płatny 1000 zł dziennie. Swoimi „aplikacjami” w postaci ciekawych historii o zmianie pracy podzieliło się ponad 10 000 osób. Teraz dziennikarz wziął udział w spocie promującym kampanię „Misja Zmiana”.
W spocie Krzysztof Stanowski otwarcie przyznaje, że zmiana pracy jest sposobem, by wszystko było OK. A robi to w zabawnym dialogu z Julką, bohaterką poprzednich kampanii rocketjobs.pl.
Kampania „Misja Zmiana” będzie szeroko promowana w mediach, a w jej ramach zaplanowano działania edukacyjne i motywujące do zmian zawodowych.
##NEW http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/krzysztof-stanowski-kanal-zero-kanal-sportowy-reklama-zarobki ##
W ramach kampanii portale pracy rocketjobs.pl i just.join.it zaplanowały szereg działań związanych z edukacją wokół zmiany. Pojawi się między innymi e-book „Jak pisać spoko CV?”, materiały dedykowane osobom z branży technologicznej pt. „Misja Zmiana w IT”, cykl webinarów o tematyce psychologicznej w ramach współpracy z Mindwell oraz program „Godzinka z Chatem GPT”. Ponadto eksperci portali będą gościć w różnych programach Kanału Zero, tłumacząc na czym polega Misja Zmiana i podpowiadając jak zmienić pracę na lepszą.
Kampania wystartowała 15.02 i potrwa do końca marca 2024 r.
Dołącz do dyskusji: Krzysztof Stanowski w kampanii „Misja Zmiana" Just Join IT i Rocket Jobs. „W poprzedniej pracy nie było OK”