Krzysztof Skowroński w reklamie
Kampania akcji antenowej radiowej Trójki - "Trójka PrzekraczaGranice" (tym razem w USA) - obecna będzie w telewizji, tygodnikachopinii, dziennikach, internecie oraz na outdoorze.
Kampania obejmie telewizję (TVP1, TVP2, TVN, Polsat i TVN24),tygodniki opinii (Polityka, Przekrój, Wprost), gazety codzienne(Gazeta Wyborcza, Dziennik, Polska The Times), internet (Onet.pl iWp.pl), outdoor (wielki format w Warszawie od 20 października) orazautopromocję na antenie Trójki.
Za zakup mediów odpowiedzialny jest dział promocji Trójki.Trójka wyprodukowała też spot telewizyjny, w którego tle leci głosszefa stacji Krzysztofa Skowrońskiego.
W ramach projektu "Trójka Przekracza Granice" dziennikarze przez4 tygodnie przemierzą całe Stany Zjednoczone. Projekt podróżniczyma związek z wyborami na prezydenta USA.
Dołącz do dyskusji: Krzysztof Skowroński w reklamie